Máte li na mysli autora alegoricky tak nemyslí tím autor nic jiného než dobře známou a osvědčenou motivaci - motivaci autora samotného. Pokud XY uživatelů zakoupí jeho článek a bude o informační obsah zájem má motivaci psát další a jestli bude horší nebo lepší záleží s odstupem času už jen na autoru samotném ..
Celoplošný vzorec spočívá v tom, že lidé, kteří si sami vybírají a nejsou záměrně informováni o spotřebě svých zpráv, se účastní těchto více nákladných forem činnosti rádi a baví je to , na základě např. kvality" (zaplacení informace společně s řekněme možnosti -licenci se zájmově nebo odborně vyjádřit ) Tento záměrný-návykový proces má zásadní přidanou hodnotu oproti dnešní konzumaci zpráv jsou jen o vybraných zpravodajských médiích procházejících volbami ostatních (většiny) bez odpovědnosti.
V zájmových a odborných komunitách probíhají úspěšně už mnoho let solidární platby s možností se vyjádřit bez možnosti jiného čtenáře jakkoli okamžitě reagovat ;) Nerozhoduje tedy většina, která je deformačně jen o tom, co je pro ni pocitově - v zájmu celku - důležité tedy zveřejnit .
Mladí lidé vyrostli v tom že mají jedinečné spotřební zpravodajské návyky a to hltat trháky, ale informaci samotnou nechtějí zpracovat a to i přesto že nejsou hloupí ... vždyť přeci zvládají jedinečné dovednosti v navigaci na internetu, ovládání každodenně HW a SW jako nikdy v minulosti nemluvě o orientaci v sociálních médiích.
Mladí lidé dnes používají formy nedotaženého aktivismu, například podepisují hekticky petice online nebo dělají své vlastní davy online atd. , ale získávání finančních prostředků pro věci, které pro ně mají smysl se jim dlouhodobě s přidanou informační hodnotou střádat díky mechanizované reklamě nedaří .
Pokud jste se ptal na autora článku tak se nezlobte ale pana Prouzu nemám důvod tady opakovaně hodnotit ;)
Za tu hruzu, co ceska "media" produkuji nebude platit nikdo nic. Ceska "media" jsou vsechna uz desetileti (tedy i tistena media) vyhradne totalni bulvar, uroven "clanku" tak na urovni zaka pate tridy zakladni skoly, naprosta neznalost novinaru a neochota zjistit si i ty nejzakladnejsi informace. (A jestli chce nekdo tvrdit neco jineho, tak at se podiva na nektere clanky v americkych nebulvarnich mediich, to je urovni tak neskutecny rozdil... Tam si novinari jeste s clankem daji praci.)
BTW zkuste si na google news nastavit misto Ceska USA nebo GBR (jedinou nevyhodou je, ze o nejakem Cesku se pak jaktezivo nedoctete).
Reklama už není reklamou, ale jen spletí nudných a mnohdy zmanipulovaných čísel a bylo jen otázkou času kdy reklama přestane vydělávat ...
Jako čtenář vím že si obsah informací z Offline a online vyhledám sám a nepotřebuji k tomu ani Google,Facebook a jiné nesmysly. Také je mi jasné že dřív nebo později budu muset jako čtenář platit za informační obsah z on-line prostoru, stejně tak jako jsem ochoten zaplatit za informace v off-line . Nezajímá mne tedy otázka kdy ale kolik budu platit ..