48%? To si delaji/delate srandu ne? I tech v clanku danych 30% mi pripda nejak moc. Google opravdu na Baidu v cine nema a to rikam na zaklade lidi ktere v cine u internetu pozoruji, o Google proste neni moc zajem. Spis bych uvazoval o tom, ze ty statistiky jsou "nakrmeny" cinany zijicimi v zahranici (jsou jich opravdu hromady), kteri proste pouziji vyhledavac google, protoze je svetove na prvni pozici a je vsude na ocich, na rozdil od Baidu o kterem za hranicema ciny nikdo nic neslysel.
Je to jen nazor, ale 48%, ba ani 30% bych neveril...
Než takhle zbytečně plácat o tom, jak to krásně funguje na našem malém českém písečku, co uvést nějakou statistiku, která naopak říká, že podíl Googlu v Číně klesá?
Většina článků na toto téma tvrdí, že jeho podíl roste, a že odchod z Číny pro něj bude znamenat značnou ztrátu (ročně přes 0.5 mld. $). Takže jestli máš "lepší" čísla z kvalitnějšího zdroje, hoď je sem, jinak si svoje moudra nech pro sebe, neb jsou k ničemu.
Vy jste hlupák! To, že neznáte moderní trendy, ještě neznamená, že to nejde. Je tonrmální skenování internetu v reálném čase. Ty techniky samozřejmě jsou, jen ne v Česku. Tady jsme víte kde :))
anooo? tak jak to zjišťují když ne js+cookie? Křišťálovou kouli? Nenechte se vysmát.
24 milionů náhodných vyhledávání - jestli je to za měsíc, tak to nebudou náhodná vyhledávání, ale budou to vyhledávání od stejných uživatelů a když budu počítat, že započítají třeba jen 2 od jednoho uživatele denně a jen pracovní dny, tak jsme na nějakém vzorku půl milionu lidí, kteří hledají něco, čímž se dostanou na nějaký zahraniční server s statcounter měřákem, tj. hledají něco v angličtině, kterou ovšem 90 % číňanů nerozumí a z principu to bude také zcela jiný vzorek lidí (vyšší škola, lepší zaměstnání, větší znalosti internetu)
S těmi procenty - ehm, jak to říct slušně - jste naprosto mimo a jen vaše nulové znalosti statistiky a vyšší matematiky ospravedlňují vaši chybu.
Jestliže statcounter zaznamenal vzorek chování 0,5 milionů číňanů, tak jsme na nějakých 1.4 promile všech uživatelů. Pro zajímavost - toplist, netmonitor či navrcholu snímají procentuelně přibližně 80 %, tj. 570× větší, a přesto se jejich odhady podílů vyhledavačů liší o zhruba 5-10 procentních bodů, tj. řádově o šestinu až třetinu podílu menšího z nich.
Politické výzkumy do toho netahejte, nemáte naprosto žádnou páru o co go a bohužel jste v diskusi zrovna narazil na člověka, které v jedné takové firmě politické výzkumy pomáhal kalkulovat.
Rozdíl v jejich přesnosti je dán 2 věcmi:
Předně znáte nejenom odpověď tázaného, ale i jeho sociodemografické údaje, díky kterým můžete jeho odpověď aplikovat na vzorek lidí ze stéjného sociodemografického prostředí (chudý blbý nezaměstnaný bude více volit komunisty než čssd než bohatý vysokoškolsky vzdělaný podnikatel).
Za druhé pak máte nejenom váš odhad, ale i minulou skutečnost. Tj. vy víte každé 4 roky přesně, jak moc jste se mýlili. A když to zjednoduším, tak když jsem se u strany XY mýlil o Z procent, tak prostě příště svůj odhad u strany XY změním o Z procent.
To u měření návštěvníků od statcounter a spol sociodemografii nemáte (částečně u Gemiusu), a už vůbec nemáte žádnou porovnavatelnou skutečnost (někdy někdo opravdu zveřejní svá skutečná data, ale nikdy za stejné období, takže to nejde s ničím srovnat).
Rozohdně ne! Není to podobný bastl jako
"cookie+jscript based services" jako Rankings.cz (Gemius)
Používám všechny dostupné statistické weby, a StatCounter je dlouhodobě nejlepší. (Rankings.cz, NetMonitor.cz, NetApplications.com, W3Counter.com, ComScore.com, mohou je tiše závidět)
V té dotyčné tiskové zprávě to myslím je i napsáno
(24 milionů náhodných vyhledávání od Číňanů. Není to sice moc, ale statisticky vzato, dobrý vzorek,... u nás třeba STEM když dělají politiky tak z nějakých 6,5 milionů oprávněných voličů udělají vzorek na 500 lidí. To jsou normální poměry při výzkumem veře.mínění a statistikách....Opravdu může jen říct, že StatCounter za celou dobu sledování ukazuje nejrelevantnější globální i územně místní výsledky)
No mohu vědět jak funguje statcounter? Snad ne na principu nějakého kódu a cookie, které jsou umístěné na spřátelených serverch, ze kterých ani jeden není čínský, tj. číňan neznající angličtinu (>90 %) je nikdy neuvidí?