Tady máte odpověď, zda má smysl ztrácet čas tagováním webovek klientů, případně řešit sémantiku tak, aby jí roboti rozuměli
http://www.seobook.com/instant-answers-rich-snippets-poor-webmasters
Pro ty co nechtějí číst - krátkodobě 10 procent nárůst traffiku, dlouhodobě vytapetování ,,jejich" daty a 50 procent mínus. Osobně zastávám názor, že sémantika směrem k schema.org je největší prasečina od vyhledávačů od vzniku internetu a tohle víceméně dokazuje, jak se budou chovat k vašim datům, až jim budou rozumět.
"V rámci nového vyhledávání by mohl zprostředkovat i řadu dalších užitečných informací, včetně těch, které by mohly vést k prodeji obsahu či zboží..."
Čti: místo výsledků v podobě odkazů na jiné stránky a po straně s reklamou Gůgl, jako je tomu dnes, už se napříště bude zobrazovat jen a jen reklama na celé stránce, bez odkazů.