Google hodlá rozšířit své reklamní aktivity i do televize

3. 4. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Google oznámil, že ve spolupráci s provozovatelem americké satelitní televizní sítě Dish hodlá svým klientům nabízet reklamní prostor nejen na webových stránkách, ale také na televizních obrazovkách. Klienti si budou moci do systému sami nahrávat reklamy a nastavit si požadované zacílení. Základní princip tedy bude podobný jako u systému AdWords a internetový gigant tak pokračuje v pokusech o rozšíření portfólia reklamních služeb. Mediálně ostře sledované reklamy v rozhlase či tisku zatím větší…

Google oznámil, že ve spolupráci s provozovatelem americké satelitní televizní sítě Dish hodlá svým klientům nabízet reklamní prostor nejen na webových stránkách, ale také na televizních obrazovkách. Klienti si budou moci do systému sami nahrávat reklamy a nastavit si požadované zacílení. Základní princip tedy bude podobný jako u systému AdWords a internetový gigant tak pokračuje v pokusech o rozšíření portfólia reklamních služeb. Mediálně ostře sledované reklamy v rozhlase či tisku zatím větší úspěch neslavily. Google také nedávno koupil společnost zabývající se prodejem reklam do počítačových her. (CNet News, Ars Technica)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).