Vlákno názorů k článku Google Instant (našeptávač) se ve Francii postaral pro Google o pokutu 50 000 Euro od JKL - Finanční příčiny krizí jsou hlavně krizí myšlení a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 12. 2011 12:24

    JKL (neregistrovaný)

    Finanční příčiny krizí jsou hlavně krizí myšlení a řešit je může každý jednotlivý soudruh sám za sebe.
    V případě EU státu za to může nedostatečné a nekvalitní vzdělávání. Nechápu jak někomu může být udělen titul MBA nebo Ing. ekonomie, když pak takový člověk končí v dluzích a evidentně neuřídí ani vlastní domácí rozpočet - jak pak chce ekonomicky řídit nějakou společnost nebo dokonce stát?

    Především by si lidé měli uvědomit, že úvěry, půjčky, hypotéky, kreditní karty a jakékoliv formy dluhu jsou INVESTIČNÍ NÁSTROJE, které náleží do rukou jen zkušeným investorům zrovna jako svářečka patří jen do rukou zkušeného svářeče a laserový skalpel při operaci pouze do rukou chirurga...
    Problém je, že lidi tyto investiční nástroje používají na hraní, plnění si nějakých bláznivých nápadů, bez rozmyslu, bez zkušeností, bez informací a hlavně BEZ VZDĚLÁNÍ.

    A protože to takto dělají miliardy lidí po celé planetě, tak se jejich životy hroutí a když se to týká téměř 99% populace, hovoří se o tom jako o "globální krizi" - ovšem není "globální", protože postihla jen ty, kteří tomu nerozumí. Lidé, kteří mají skutečné finanční vzdělání (zhruba 1-2% populace) na tom naopak většinou ještě nehorázně vydělali...

    Nejparadoxnější je, že když hovořím o "skutečném vzdělání", nemám na mysli nějaké prestižní univerzity. Na dosažení skutečného finančního vzdělání stačí akorát přístup k Internetu (ten ale není přímo nutný), registrace do nějaké obsáhlejší knihovny (nejlépe vědecké nebo akademické) za 100-150 Kč ročně a pouze vůle chtít ty informace získat. Takže získat finanční vzdělání může i ten největší sociální bezdomovec...

    Ovšem tohle udělá právě jen to 1-2% populace. Takže zbylých 99-98% prostě na tom bude špatně...

    Lidé se neustále ptají ve stylu: "Co mám dělat, abych na tom byl lépe?!" a pořád mají "mentalitu stáda", protože si myslí, že existuje jednotné řešení pro všechny ve stylu: "Dělejete všichni XY a budete se mít pohádkově!"

    Ale nic takového neexistuje! Jedině informace a vzdělání jsou řešením pro všechny a pomocí nich si každý musí najít své individuální řešení...

    Zrovna jako se nedá říct jestli je pro každého lepší šroubovák nebo kladivo :-).

  • 31. 12. 2011 10:54

    Mareš (neregistrovaný)

    Regionální zastoupení přece není nezbytně nutnou podmínkou přítomnosti na trhu. Ačkoliv uznávám, že tam, kde se pohybují velké objemy peněz, může mít své výhody pro obě zúčastněné strany. Ale Google by si potenciální inzerenti jistě našli i bez regionálních poboček - aniž by Google musel své vyhledávací služby parchantit podle toho, jak se nějaký žabožrout zrovna vyspal.

  • 31. 12. 2011 10:31

    Flasi (neregistrovaný)

    ... a opustí trhy, které jsou dohromady mnohem větší než ten americký. :-)
    Jako silvestrovský přispěvek dobré :-)

  • 31. 12. 2011 9:11

    Mareš (neregistrovaný)

    Možná Google časem přehodnotí ten podivný nápad s regionálními pobočkami, a začne ty komické zámořské soudy a soudečky prostě ignorovat. :)

  • 31. 12. 2011 8:39

    titin (neregistrovaný)

    Naozaj to nie je na smiech. S týmto názorom musím súhlasiť. žiaľ.... Ešte jeden taký rozsudok niekde v Európe proti Googlu a budeme si musieť zvykať na to, že vyhľadávače budú vyhľadávať už len to, čo nám blahosklonne dovolí tá-ktorá národná vláda. Presne ako na Kube či v Bielorusku a čiastočne už aj v Číne.

  • 30. 12. 2011 23:46

    Smazaný profil

    No, to není moc k smíchu. V podstatě s tímto už evropská unie vyrukovala.

    Místo toho, aby řešila příčiny finančních krizí, se rozhodla jít cestou, že regulerně o krizích zakáže mluvit.

  • 30. 12. 2011 22:25

    JKL (neregistrovaný)

    To se mají jako "opravovat" nejčastěji hledané výrazy? To aby soud nařídil Google na výraz "finanční krize" hodit: "Nula záznamů" :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).