Vlákno názorů k článku Google končí s experimentem: nebude v Chromu skrývat URL od Standa - Neustále mě překvapuje, s jakýma vylepšeníma Google přichází....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2014 10:47

    Standa (neregistrovaný)

    Neustále mě překvapuje, s jakýma vylepšeníma Google přichází. U Androidu teď už nezobrazjí permissions u aplikací, takže klidně bez obav si nainstaluji aplikaci, která vynáší moje citlivé údaje...
    Skrývání URL adresy mohlo být další skvělou fíčurou. Určitě by se mi tam vlezlo plno jiných zajímavých tlačítek s odkazy někam. Že nevidím URL, to by se postupně nějak řešilo. Dala by se tam ikonka (určitě nějaká nesrozumitelná, jak je zvykem), na kterou když se klikne, tak se adresa někde objeví. Určitě po několika fíčr requestech by umožnili i její zkopírování... Pokrok je nezadržitelný, tak se mu nebraňme

  • 16. 6. 2014 12:52

    ph (neregistrovaný)

    A proto je víc než nutné blokovat reklamní svinstvo už na našich routerech! Aby to nemělo šanci nějak pronikat do našich počítačů a mobilů. A naše předražené smartphony odpojit od internetu a ten k nim pouštět jedině skrze routery s předem zakázanými reklamními servery. Pokrok je prostě pokrok.

  • 18. 6. 2014 8:12

    Seti (neregistrovaný)

    Ale on to je pokrok. To jste ještě nezaregistroval trend posledních několika desetiletí? Vytvořit tzv. absolutně konzumní společnost hloupých ovcí, které jen "spásají trávu" a do ničeho nekecají? Je to všude kolem: vše maximálně jednoduché, klikací, s daty v cloudu přístupnými odkudkoliv, s výrobky, které tak tak přežijí záruční dobu, pak se vyhodí a koupí nové, prostě vše tak, aby lidé nemuseli používat rozum a mozek obecně. A začíná to už na školách, račte si zjistit nějaké info např. o americkém školství.

  • 16. 6. 2014 12:14

    JT (neregistrovaný)

    Jaký "pokrok", proboha? Vždyť je to jen další krok k debilizaci uživatelů a většímu zobrazování reklam, placených linků, kdy Google chce sám rozhodovat, co bude zobrazovat, tj. jen ty, kteří mu budou platit.

    Skrývání URL by mu to krásně umožnilo, neboť klikání na reklamy by se zcela určitě zvýšilo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).