Nezapomeňte ale, že výsledky vyšly najevo pomocí Toplist.cz přičemž celková výsledná hodnota Googlu je součtem tří jazykových mutací a to .cz; .sk a .com - Pokud nebudou sečteny dohromady, je Seznam.cz pořád nad nimi.
Seznam je také pro hledání v ČR výborný (sám používám Google jako primární vyhledávač prohlížeče) ale i ten Seznam to umí v tuzemsku téměř totožně (pokud se nejedná o odbornou tematiku).
znas tenhle graf ty experte a odborniku, vis co to znamena.... asi prd co... http://www.toplist.cz/stat/?a=history&type=4&lang=CZ
... na rozdíl od Google, kde každé moje použití vyhledávače nebo prohlížeče Chrome je analyzováno pro budoucí šmírování ... (souhlasil jsi s všeobecnými podmínkami a máš to zadarmo, tak kušuj uživateli) ... a i každý překlep ve vyhledávači se projeví okamžitým vyhledáváním a nabízením alternativních adres ... každé spuštění prohlížeče nebo nové záložky automaticky cpe nejdřív vyhledávač ... a to vše je podložené "efektivně nabízenou relevantní reklamou" ... jakákoliv jiná volba je z mého pohledu žádoucí ... já osobně tedy dávám přednost pro české vyhledávání SEZNAMU ...
Protože Netmonitor nebere zatím Google v úvahu, rozhodl jsem se vytvořit dotazník, který má za úkol potvrdit stoupající oblibu Googlu u zadavatelů internetové reklamy. Výstupy z tohoto dotazníku budu poté publikovat v mé bakalářské práci.
Asi skoro všichni víme, že Google je lepší vyhledávač, ale já chci zjistit, jestli je také dost atraktivní pro zadavatele reklamy v ČR.
Jestliže Vás toto téma zajímá, vyplňte prosím krátký dotazník:
http://google-vs-seznam.vyplnto.cz/