Protože Netmonitor nebere zatím Google v úvahu, rozhodl jsem se vytvořit dotazník, který má za úkol potvrdit stoupající oblibu Googlu u zadavatelů internetové reklamy. Výstupy z tohoto dotazníku budu poté publikovat v mé bakalářské práci.
Asi skoro všichni víme, že Google je lepší vyhledávač, ale já chci zjistit, jestli je také dost atraktivní pro zadavatele reklamy v ČR.
Jestliže Vás toto téma zajímá, vyplňte prosím krátký dotazník:
http://google-vs-seznam.vyplnto.cz/
znas tenhle graf ty experte a odborniku, vis co to znamena.... asi prd co... http://www.toplist.cz/stat/?a=history&type=4&lang=CZ
... na rozdíl od Google, kde každé moje použití vyhledávače nebo prohlížeče Chrome je analyzováno pro budoucí šmírování ... (souhlasil jsi s všeobecnými podmínkami a máš to zadarmo, tak kušuj uživateli) ... a i každý překlep ve vyhledávači se projeví okamžitým vyhledáváním a nabízením alternativních adres ... každé spuštění prohlížeče nebo nové záložky automaticky cpe nejdřív vyhledávač ... a to vše je podložené "efektivně nabízenou relevantní reklamou" ... jakákoliv jiná volba je z mého pohledu žádoucí ... já osobně tedy dávám přednost pro české vyhledávání SEZNAMU ...
Nezapomeňte ale, že výsledky vyšly najevo pomocí Toplist.cz přičemž celková výsledná hodnota Googlu je součtem tří jazykových mutací a to .cz; .sk a .com - Pokud nebudou sečteny dohromady, je Seznam.cz pořád nad nimi.
Seznam je také pro hledání v ČR výborný (sám používám Google jako primární vyhledávač prohlížeče) ale i ten Seznam to umí v tuzemsku téměř totožně (pokud se nejedná o odbornou tematiku).