Tak to funguje jako jinak, testuje se paralelně, každý svým jediným nákupem a dojmy, které o to někdy sdělí známým, taky módou. Ale i kopírováním výrobců, kteří kopírují, to co zrovna frčí. To jsou mechanismy, které se starají o šíření informací o úspěšných pokusech. Nejde o to, aby každý byl spokojený, ale aby systém zdroje rozdělil optimálně, spíše, aby to optimum nalezl, protože to je dané, předchozí historií systému, ale nikdo ho nezná, ani vy, ani já, ale ani vlády. Najde ho jednině trh. A to díky takovému kolektivnímu algoritmu. Viz algoritmus ACO, který je ze stejné třídy algoritmů.
To vypadá rozumně... Jen se zeptám, když píšete "koupíme několik druhů", znamená to, že koupíte a postupně otestujete úplně všechny, které jsou na trhu?
Pokud ano a děláte to tak s každým produktem, pak klobouk dolů, jste skutečně zcela imunní vůči reklamě (i když ani to nemusí být tak docela pravda, hraje tu roli očekávání - třeba víno z drahé lahve chutná lépe než z levné, ač je obsah stejný či dokonce prohozený).
Pokud ne, potom musí existovat princip, na základě něhož vybíráte skupinu, již otestujete. Pokud ji generujete počítačem náhodně z celé nabídky, pak opět klobouk dolů. Ale pokud ne, tak už je marketing silně ve hře a kasání se, jak jste nad věcí, může být spíše známkou nedohlédnutí všeho, co je ve hře (což je pro marketing ideální, nejlepší reklama je taková, která pomůže prodat produkt, aniž by si to zákazník uvědomil), než skutečné "výhry nad systémem".
No tak zrovna ten tvuj mozek uz zjevne nejaka ta debilita a lez nerozhodi, tak nac si delat vrasky?
A nechapu na narazky na nejaky fup u mobilniho internetu -- sam tu prece razis odvaznou teorii, ze free wifi je prakticky vsude (popripade staci sednout do dodavky a zajet si pro ni do germanie, nebo na dalny vychod), tak proc se ohlizet na nenazrane operatory, ze...
Poněkud mi připomínáte řezníky za socíku, kteří k atraktivnímu druhu zboží dávali "přívažky" - druhy masa a masných výrobků, které lidi odmítali kupovat, zboží na (za) hranici poživatelnosti (nasmrádlé maso "vyperte si to v hypermanganu" apod.).
Obávám se, že ta reklama žádný jiný význam nemá, a že si lidi nakonec vyřvou její zákaz, tak, jak si nakonec (někdy koncem 60. let a za normalizace to už nezrušili) vymohli zákaz těch přívažků. Je ovšem docela možné, že ten zákaz, v důsledku obecné úřednické tuposti, bude mít nějaká nepředvídaná negativa.
Samozřejmě cedule restaurace je reklama informačni a jeji obsah je reálný a informace stálá . Ten druhý přiklad má však v samém základu následek v podobě krátkodobých výhodných cen pro spotřebitele > přesněji < taková reklama je likvidační pro malé inzerenty, výrobce nebo prodejce a spotřebitel to pociti až časem v podobě zavislosti na špatné všudy přítomné kvalitě centralizovaných nákupu a služeb pod taktovkou a podminkami Googlu
Přesto to dostanu z toho eshopu levněji, než z kamenných obchodů, hihi. A ještě ušetřím čas a benzín, hihi. Někdo holt používá mozek k přemýšlení, někdo je shopen jen prudit a věčně si na něco stěžovat.
"některé příspěvky jsou lepší, než estráda v televizi"
Svatá pravda, komiku ;-)
"A re-klama, znamená, přeloženo do češtiny, opakovaně klamati"
- nevím, kouknu na ceduli - reklamu: "Restaurace"
- jdu dovnitř a je to restaurace
- najím se dobře, zaplatím, odcházím. A teď, kde je ten klam?
Stejně tak s cenou - pořád na mě vyskakuje reklama s cenou na nějaký výrobek, já vím, že ho někde můžu koupit za tu a tu cenu a teď vidím (podle reklamy), že ten stejný výrobek tam mají za mnohem levnější peníz, koupím ho tam levněji, dojde mi a používám ho. A kde je ten klam?
Neberte reklamu jako nesmyslný teleshopping, ale jen jako upozornění, že něco (výrobce, výrobek, atd.) existuje.
Tolik lidí nemá rádo reklamu, ale že by někdo zakázal věci typu: volejte věštce, apod. kde jde lidem kromě jejich peněz také o jejich zdraví, to se nikdo nerozčiluje.
Můj počítač i internetové připojení, (bez FUPu), by sice reklamy hravě zvládlo, ale proč si mám ničit mozek konzumací debilit a lží? A kdo má mobilní internet, má dvě možnosti: buď každý měsíc koukat chvíli na reklamy a pak jen na kouslou obrazovku, nebo blokovat a moci internet aspoň chvíli jakž takž normálně používat.
Nějak jsem si nevšiml, že ty reklamní slátaniny jsou placené. Takže opět žvaníš nesmysly. Naštěstí jsou tobě a tvým kamarádům všechny tyhle hlody na dvě věci. A mám pro vás, milánkové, novinku: Dnes jsem uvedl do provozu další notebook. Koupený bez O. S. s přípravou pro W8. Takže jsem zlikvidoval UEFI, natáhl Ubuntu a v prohlížeči aktivoval doplňky na blokování reklam. Zákazník byl nadšen. Je jen otázka času, kdy těmi svými debilitami nakrknete úplně všechny a váš byznys se tím pádem zhroutí.
"A kdo je parazit;, ten, kdo nechce koukat na debility, nebo ten, kdo se mu je snaží vnucovat za každou cenu?"
Parazit je ten, kdo si zdarma pro svůj vlastní prospěch bere něco, co zdarma není. Opakuji: nikdo vám nic nevnucuje, když vám něco vadí, jděte jinam.
Já vás spíš považuji za obyčejného ubožáka. Klidně si na to buďte hrdý, máte opravdu na co. Hlavně že pak tady takový, jako vy, píše něco o českých "podvodnikatelích".
A kdyby jste měl povolenou reklamu, možná by jste narazil na lepší nabídku, možná i lepší produkt (pozor na slovo "možná" - to je důležité, netvrdím, že určitě, ale možná)
Já, např reklamu neblokuju, nijak mi nevadí a myslel jsem si, že na reklamu nikdy nekliknu, ale protože mi nejmenovaný systém zobrazuje reklamy, které se týkají věcí, které mě zajímají, klikl jsem už mnohokrát. Při tvorbě něčeho mnohdy zasahuje náhoda a tak tu náhodu nechávám pracovat.
Máte nejvyšší čas, jít se léčit. Ale nejspíš to bude marné. Já si zase nedovedu, a ani nechci, představit na rozkvetlé orchidejové louce billboard. Mimochodem: Dnes jsem si koupil nový teleobjektiv a to bez toho, že bych koukal na nějakou reklamu, jen na základě katalogových údajů ze stránek, na kterých mám veškerou reklamu i cookies blokované. Proboha, nespáchal jsem čirou náhodou trestný čin?!?
Omyl. Od 1. 1. 2015 už nálepku, ani na osobák, nedostanete. Zatím hned za čárou zajedete k okénku, zaplatíte (v hotovosti) požadovaný poplatek, dostanete účtenku, pro případ kiksu techniky a vaše SPZ bude zanesena do registru i s údaji o tom, co jste si koupil a dokdy vám to platí. Na dálnici pak už jsou kamery, které odečtou SPZ,rychlost a obličej řidiče. Pokud se zjistí, že vaše SPZ v registru plátců není, nebo jste prošvihl zaplacenou lhůtu, dostanou poliši echo a vyjedou. A na cestě od Hranic v Brodském až po Dunajskou Stredu opravdu žádná reklama není.
Seti, práva jít jinam samozřejmě využívám. Nedávno jsem se pokusil přečíst si na Digizone článek o anténních zesilovačích. Když jsem zjistil, že jde o placený obsah, zadal jsem si do Googlu heslo anténní zesilovač a během vteřiny jsem našel několik odkazů na neplacené texty. Takže to, co jsem potřeboval jsem se dozvěděl a ještě ušetřil. Pikantní na tom je, že mnohdy se takto zdarma dostaneš ke zdrojům, které autor využil ke splácání té placené slátaniny.
Paraziti, likvidující škůdce, jsou považováni za užitečné a rozhodně jsou lidstvu prospěšnější, než jedovaté postřiky, nebo genetické kejkle. A kdo je parazit;, ten, kdo nechce koukat na debility, nebo ten, kdo se mu je snaží vnucovat za každou cenu? Jinak: pokud mne debílkové, jako Seti a spol. považují za parazita, jsem na to hrdý a slibuji, že se budu ze všech sil snažit, aby mi to vydrželo.
Ještě dnes budu vybavovat blokováním další. A dělám to zdarma a rád. A občas funguje i lavinový efekt:
Hele, co to máš za net, že v tom ty zk...ý reklamy nejsou?
Mám známého, který je umí zlikvidovat, chceš na něj kontakt?
Jo, dej.
A je vymalováno. Nainstalovat do FF patřičné doplňky, včetně nastavení blokování i nerušivých reklam je otázka max. 2 minut.
No pomocí ní se provádí utahování šroubu, dělá alibi tomu, přece nechcete, aby se stalo to a to, proto se zakáže to to, to to a to to. Vždyť předběžná opatrnost je základní metoda zavádění totality v EU. Od žárovek po elektronickou evidenci tržeb, která zásadně mění postavení občana ve státě, z podmětu státu, dělá z něho předmět, otroka s povinností živit státní aparát, který svou existenci odvozuje nyní sám ze sebe.
Vtip nic neřeší, jen podporuje strach z neznámých následků "neuváženého" chování, tedy toho řešení. Vtipy komunistům nahrávaly, protože udržovaly ten strach. Ano, smáli jsme se, ale podprahově to byl signál, že se smějeme proto, že vtipem popisovaná situace je tabu a proto je ta situace absurdní a tedy směšná.
To nemohu potvrdit ani vyvrátit, tamější poměry neznám. Ovšem je faktem, že Češi jsou z jakéhosi mně neznámého důvodu (nevím, jak to lépe pojmenovat) "přizdisráči". Nevím o žádné jiné postkomunistické zemi, kde by si lidé nechali takhle kálet na hlavu ve všech směrech. Možná, že se mi to jen zdá, ale moc tomu nevěřím.
Co je tohle za idiotský argument? Nelíbí se, že zloději kradou auta? Nekupujte si žádné, ušetříte. Já se mám přizpůsobovat parazitům a neposkytovat něco, o co mají jiní zájem? To je stejně pitomá a zvrácená logika, jako třeba přikazovat někomu obsluhovat ve svém podniku každého, i toho, o koho nestojím a mám s ním problémy.
Je třeba si vybírat, i mezi eshopy existuje řada slušných. Spoustu věcí nakupuji přes net, dodání do druhého dne až před barák bez poštovného a balného. A to už vůbec nemluvím o nákupech v zahraničí, už se vidím, jak jedu kupovat nějaké věci třeba do Číny, to se pane vyplatí :-)
Já reklamy blokuju tak že skutečně žádné nevidím. Stejně tak blokuju počítadla a všecky ostatní šmírovadla. Ale s placením bych problémy neměl. Ovšem platil bych pouze za předpokladu že bych na placeném webu nenarazil na žádné z těch kódů které dnes blokuju. A v tom je problém, jak jsem se několikrát přesvědčil. Oni si naši páni zlodějští vydavatelé totiž představují že jsou jejich čtenáři volové, kteří jim budou platit předplatné za weby klasicky přeplněné reklamami. Takže - kašlu na předplatné a blokuju vesele dál!
Hlavně je zajímavé že si z kamenného obchodu člověk zboží odnáší domů okamžitě po jeho zaplacení a nemusí týden poníženě čekat až se převedou peníze panu zlodějovi z eschopu na jeho účet. A ještě neplatí poštovné a balné. To už vůbec nemluvím o zaplacení zboží které e-zloděj definuje že ho má skladem a přitom má houby.
Vaše možnosti jsou mi putna! Reklamu budu blokovat, protože je stejně idiotská, jako její tvůrci a navíc prolhaná! A placené služby? prosím, poslužte si, ale ode mne neuvidíte ani pětník. A když na webu, kormě reklam a placených služeb nic nebude, budu web používat max. ke stahování aktualizací, mailům a VoIP. A jak to skousnete vy, je mi úplně šumafuk. Byl jsem před internetem, budu i po něm! Ale vnucovat si nějaké idiotiny zásadně nenenchám!
Dnešní totalita se vyznačuje tím, že jsme ruskou zadnici vyměnili za zadnici americkou. Akorát že dříve nám z ruské koukaly aspoň podpatky bot. Z americké už nám nekoukají ani ty.
Hubu máme plnou svobody a demokracie, ale běda tomu kdo si dovolí samostatně myslet a říká nahlas vlastní názor odlišný od toho povoleného oficiálního názoru. Výsledek vidíme denně na ČT a čteme v kdysi českých denících, dnes patřících hlavně Němcům. S vyjímkou toho Bakalova a Babišova odpadu!
Jak si vybíráte zboží? Já na základě osobních testů. Ne tedy že bych bral to co mi vnucuje reklama. Stejně postupuje i moje žena, sestra, a ostatní baby v mém okolí. Hledáme například prací prášek. Postupně koupíme několik druhů a ten který nám nejlépe voní a zdá se nám že i nejlépe pere, ten prostě potom kupujeme.
Nevrháme se k hromadám těch předražených prostředků které nám cpou reklamky, o jejichž náklady je také cena těchto prášků navýšená. Mimochodem, u nás nekupujeme už vůbec žádné věci z drogerie, protože v pitomém Polsku je to jednak levnější a pak je v tom hlavně o dobrou polovičku silnější koncentace účinných látek, než tady ve Zlodějsku.
Utekli pracující cikáni a studenti.
Vjzed do Senice od Trnavy a to je díra.
http://tinyurl.com/mj7on9u
Tady u Bratislavy na Senecké cestě máte celé billbordořadí.
"Platím za internet, takže mám svrchované právo se dívat jen na to, na co se dívat chci."
Typický falšný argument parazita. Ne, ty neplatíš za žádný "internet", internet není žádná konkrétní sližba. Platíš si za připojení k síti, které se říká internet. Nemáš žádné svrchované právo. Tvé jediné právo je jít jinam, pokud se ti daná služba nelíbí, nikdo tě nenutí na žádný konkrétní web lézt.
 
"Blokovat tu reklamu každý, tak provozovatelé nemají z čeho žít a co byste pak na internetu dělal?" To je sice pravda, ale sám takový předpoklad je nereálný. Z množiny všech lidí na Zemi je jen určitá podmnožina na internetu, z té zas nějaká podmnožina neblokuje reklamy, z této podmnožiny je další podmnožinka, která na reklamu klikne a ještě menší pidipodmnožinka, která na ni skočí a něco si koupí. Předpokládám, že poměry velikostí mezi všemi těmito množinami pí-járové znají a podle toho nastavují cenu reklamy. S tím, že internetovou reklamu bude valná většina lidí ignorovat, se musí počítat, i když hejlovi, který tu reklamu platí, se může nakukat cokoliv.
Trhni si, Řepko! Platím za internet, takže mám svrchované právo se dívat jen na to, na co se dívat chci. Reklamy v TV také nepapám. (vždy se najde nějaký kanál, kde momentálně reklama není). A komu se to nelíbí... Před chvílí jsem na Megapixelu bloknul vysouvací okno, které mne nabádalo k tomu, abych se přihlásil k odběru novinek. Přikrývalo věci, které mne opravdu zajímaly; teď už neopruzuje. A když se podívám, co vše mi Adblock filtruje a na co bych byl odsouzen zoufale zírat, ježí se mi na těle všechny chlupy. Ono jak je jednou něčeho moc, tak je toho příliš!
Ano, reklamu v tv i rádiu, mám taky celkem rád, saturuje tak trochu moji mužskou potřebu dívat se do ohně a přemýšlet si :-)) Jinak reklamy odráží zcela základní lidské instinkty. V reklamách je ukryta podstata lidské existence - omezenost zdrojů. Což třeba náboženství řeší slibem věčného života po smrti. A to je vlastně taky reklama, že.
Ne, jen používání vlastního rozumu, což je něco, co vy zřejmě postrádáte. A blokované mám opravdu všechno. Protože kvůli reklamám na web nechodím. Pokud něco potřebuji, seženu si technické údaje, pokud mne psaná data uspokojí, zajdu do kamenného obchodu, zboží si prohlédnu a pokud zjistím, že ho opravdu potřebuji, tak ho za hotové, nebo na kartu, (účet mám u bezpoplatkové banky), koupím. V čem je problém?
Utekli hlavně cikáni, kteří se u nás, díky našemu ,,kapitalismu" mají mnohem lépe. A vzhledem k tomu, že na Slovenských silnicích jsem častým hostem, jsou vaše odkazy silně mimo mísu. Věřím tomu, co vidím na vlastní oči, ne tomu, co někde nějaký pisálek nalže. A moje oči vidí na slovenských silnicích opravdu jen dopravní značky a já se těším na den, kdy se toho (snad) dožiji i u nás.
Nějak nevěřím tomu že by mohl někdo mít váš pohled na svět. Možná že budete překvapen, ale je mezi námi spousta lidí, kteří rádi zajdou do lesa jen proto, aby slyšeli jak vítr šustí v listoví nebo v jehličnatých větvích stromů. A jak na těchto stromech sedící ptáci nádherně zpívají, když nejsou rušení řevem reklam vysílaných našimi komerčními rozhlasovými stanicemi.
A protože je to tam tak super, tak to dobro nemohli unést a hromadně prchli do ČR a ti co uměli jazyk a byli drzejší ještě dál.
A protože je to tam tak super a nudí se, tak dělají povyk nad imaginárníma bilboardama.
Když jste tam nebyl tak se podívejte aspoň na viewstreet, abyste ty reklamy viděl než začnete něco plácat.
Všechny ty na pohled super věci jsou jen tunely. Ciknuté zakázky a přesouvání daní do své kapsy a kamarádům.
Proč tak daleko? Stačí Slovensko. Tam jsou před námi skoro ve všem. Polatky u lékaře zrušili mnohem dřív, než my, od 1. 1. 2015 budou mít čistě elektronické mýtné, čili konec s nalepování a seškrabáváním známek, důchodci, včetně našich, tam jezdí vlakem zdarma a reklamy kolem silnic nehyzdí krajinu.
Není pravda, že před rokem 1989 zde žádné reklamy nebyly!
Bylo jich až moc, jenom to byla reklama na jednu stranu. Veškerá ta propagandistická hesla, rudé hvězdy na prostranství a u silnic byly reklamou režimu, která se snažila vymývat mozky lidem.
Nebylo sice tolik bilboardů, ale i tak se až na hodně místech dalo číst, že plány nějaké pětiletky splníme, ani zrno nazmar atd...
A k dnešní reklamě na webech? Třeba hodně lidí si udělá stránky pro zábavu nebo pro svoji propagaci, ale existuje hodně specifických a užitečných stránek, které slouží dalším lidem nebo určitým skupinám.
Ovšem mizivé promile návštěvníků je ochotno za jejich návštěvu a čerpání obsahu něco zaplatit.
Ovšem údržba stránek a obsahu stojí taky nějaký čas a autoři takových stránek si jistě zaslouží nějakou odměnu. A pochvala před nastoupenou jednotkou sice potěší, ale za to si nikdo nic nekoupí.
Jedna z mála možností, jak získat aspoň nějakou odměnu je zobrazování reklam. A možná to trošku přeženu, ale podle mého názoru blokování reklam na takových stránkách je i neúcta k autorům stránek. Nebo jste pro placený obsah?
Protože sousedova tráva je zelenější a šťavnatější. Jednak má menší hustotu obyvatelstva tak to jaksi nemá moc smysl dávat kde je pár lovců sobů. A jednak ti co žijí z přírodního bohatsví nemají důvod něco propagovat matce přírodě aby jim dala zdroje.
A na závěr to jsou aktivistické bludy, které jsou zarážející, když můžete si najít weby reklamních agentur v dané zemi a důkazy že bouchají reklamy úplně stejně jak u nás.
Protože sousedova je vždy trává je zelenější a šťanatější. Jednak je má měnší hustotu obyvatelstva tak to jaksi nemá moc smysl dávat kde je pár lovců sobů. A jednak ti co žijí z přírodního bohatsví nemají důvo něco propagovat matce přídorodě aby jim dala zdroje.
A na závěr to jsou aktivistické bludy, které jsou zarážející, když můžete si najít weby reklamních agentur v dané zemi a důkazy že bouchají reklamy úplně stejně jak u nás.
Ano, ale jen tak na okraji a do TV se dostaly během pražského jara v roce 1968 a normalizační komunisti si je nedovolili už zakázat, protože by to byl nechtěný znak utužení poměrů, lidé se měli bát, ale neměli být naštvaní. Kdyby jim sebrali reklamu, naštvalo by je to. A vidíte dnes v Západní Evropě, tam kde sílí totalitní tendence, první na co zaútočí je rodina a reklama.
Nesurfují kvůli reklamám, do lesa taky nechodí poslouchat jak vítr šustí v listí, ale třeba sbírat houby, ale obojí lidskému mozku prospívá, aniž by si to na vědomé úrovni uvědomoval. Například ani hudba není monotónní, a to dokonce ani minimalistická, v té je ta melodičnost zašifrovaná jinak. Dokonce i když je, tak mozek sám si do ní přidá šum, a hledá v ní tónové souvislosti a melodie. Mě osobně země a weby bez reklamy nebaví :-)
Problém je, že až 90% informace při běžném hovoru nejde cestou toho, co se říká, ale jak se to říká (od intonace až po "řeč těla"). Z tohoto důvodu se ironie od projevu totálního blbce, co to myslí opravdu vážně, nedá v internetových diskusích zpravidla poznat.
Pochopitelně, pokud píšící nepoužije "knižní" prostředky jazyka, na což ovšem většina diskutérů intelektově a vzděláním nemá.
To, že v Německu nejsou na dálniních reklamy, je příznak toho, že tam myslí na bezpečnost. Doporučuji srovnat se situací u nás, kde jsou billboardy na každém kroku a bezpečnost se řeší zabukařením u rovných, bezpečných úseků a nasazováním botiček a odtahováním aut chudákům, kteří nemají díky sprasené dopravní politice kde zaparkovat.
Já ani žádnou reklamu na netu nepotřebuji. Stačí narazit na takovýto příspěvek a mám o neočekávanost postaráno :-D
To jako myslíte vážne tyhle nesmysly? Lidi zajisté surfují kvůli reklamám, mimo nich zajisté nelze na netu najít nic neočekávaného. To s tou bolestí hlavy je teda fakt Myšlenka s velkým M :-)
Ale váš mozek potřebuje i vjemy, které neřídíte, které jsou pro vás neočekáváné, když jste na lovu v lese, taky je řídit nemůžete a na to je náš mozek naprogramován a proto taky funguje reklama (příležitosti, sběr, lov), proto taky lidi surfují na internetu, hledají něco neočekávaného. A proto taky lidi často bolí hlava, když dlouho pracují s počítačem, jsou sice na "lovu", ale co uvidí řídí si sami, dostávají očekávané výsledky a jejich mozek je zmaten. Má-li reklamu, podvědomě si ji zpracovává a je spokojen, nemusí se bránit. Kolik toho co jste, řídíte vůlí? 5% ?
No, žil jsem ve světě bez reklam, a byl pekelně nudný. A kde to bylo? Před rokem 1989 u nás. Jinak se podívejte kolem sebe, jistě máte kolem sebe nějaké látky, a všechny mají většinou nějaký vzor. Proč asi? No aby imitovaly přírodu a poskytovaly vám neočekávané a různorodé vjemy.
Ale to musíte číst samé nudné weby, bez reklam. Navíc to poškozuje psychické zdraví, protože narážíte na méně neočekávaných podnětů, na které je lidská psychika stavěná. A pokud déle pracujete v prostředí bez reklam, vašemu mozku neočekávané podněty začnou chybět. Určitě vás často bolí hlava, při delší práci s počítačem. Svět očekávaných informací je totiž nepřirozený.
A víte například jak spolehlivě poznáte, že jste v totalitním státu, podél cest nejsou reklamy. Totality první co udělají, tak omezí přístup k reklamě. Ještě než se plně etablují.