Pepo, ještě bych dodal, že pro toho, kdo si platí nehorázně předražený mobilní internet se směšnými FUP limity je blokování reklam naprosto nezbytné. Takže strejda Gůgl a ostatní by místo jalového fňukání měli raději tlačit na opy, apy FUP zrušili. Protože kdo se naučí blokovat reklamy na mobilním internetu, bude je blokovat všude.
Překvapuje mne, že už fňuká i pan gúgl. Také se divím, že někteří zadavatelé reklam se snaží se nahradit jednu metriku metrikou jinou a ještě hloupější. Čas trávený na webu… Tak třeba čas trávený čtením příspěvků této diskuse inzerentům příliš nedá.
Se divím, že zadavatelé neřeší, kolik lidí za své peníze osloví. Dle mého soudu by toto měla být ona metrika. Zdali si 1 000 stránek prohlédne 50 lidí, třeba uživatelů nějakého fóra či bazaru a nebo třeba 500 lidí hledajících info na nějakém blogu. Řekl bych, že reklamní zásah bude naprosto jiný. Ale za stejné prachy…
A že klesá účinnost reklam? Není divu, když zadavatelé nutí stále agresivnějšími formáty reklam, mnohdy protivně uřvaných a blokujících činnost prohlížeče stále více čtenářů používat různé adblok systémy…