No možná, teď před Vánocemi se slušné vyhledávání zboží rozhodně hodí. Jenomže Google reaguje dost pomalu, samotné schválení nového obchodu může trvat až několik týdnů :-( Já tam data poslal předevčírem a zatím stále čekám na schválení. A nic na tom nepomáhá ani to že samotný obchod už Google "dávno zná", jeho poloha je ověřená pro mapy, dávno ho monitoruje Analytics a tak...
jak dlouho trvá schválení netuším, ale perlička je, že jeden feed s produkty může mít maximálně 500 položek :)) Při 10000 produktech mi to vychází na nutnost vytvářet 20 extra souborů s feedy jen pro Google a při rozšíření sortimentu ručně přidávat další feedy - to dává heslu "keep it simple" úplně nový rozměr :)
Pro Vas pripad to feed API ale vubec neni urceno. Pro obchodniky Vaseho kalibru tam mate jine http://code.google.com/apis/shopping/content/
Tak příště napiště rovnou, že 500 položek ve feedu je maximum, i po ověření!
Kvůli tomuhle omezení teď budou všechny větší obchody týden studovat a implementovat nějaký ***** API, přičemž upravit exporty xml feedů tak, aby je sežral i google je otázka pár minut.
Nechápu proč s tím má problém zrovna google, když všechny ostatní srovnávače bez problémů zpracují třeba 10 000 položek ve feedu.
Pokud hláška nemizí, pošlete prosím žádost o zvýšení limitu na technickou podporu:
http://www.google.com/support/merchants/bin/request.py?contact_type=item_error&hl=cs_CZ
heureka mi od zacatku vubec nesedla neco jako nabobtnaly nero, neprehledny a moc funkci.
porad pouzivam zbozi.cz i kdyz starsi verze se mi libila vic.
google nakupy jsem videl zminku na ceskych it servrech jeste pred rokem ci kdy ale to byla jen ukazka, a ted jsem zkusil, ale zabijak pro zbozi to nebude, tak zatim, a kde je stav zbozi na sklade?
Lidé, kteří vybírají jen jednodušše a nijak se o to zboží nijak nezajímaj asi nadále budou používat Zboží a mě taky přijde daleko lepší v tomto. Ostatní dále Heuréku, to se nedá ani s Googlem srovnávat. I když integrace ve vyhledávání je vážně dost velká výhoda, ale tu má i Zboží. :) A Heuréka ji přece nepotřebuje... :)
......Odesláním obsahu ve službě nebo jejím prostřednictvím udělujete společnosti Google (na základě těchto práv k duševnímu vlastnictví) neodvolatelnou, doživotní, celosvětovou, nevýhradní bezplatnou licenci, kterou lze dále udělovat formou sublicencí a na jejímž základě je společnost Google oprávněna distribuovat, reprodukovat, měnit, předvádět, zobrazovat a jinak používat obsah v rámci svých služeb. Váš obsah může být implementován do služeb společnosti Google jako jejich vylepšení nebo jako výsledky vyhledávání. Jediným účelem této licence je poskytování, propagace a zlepšování služeb společnosti Google.
Ony ty podmínky celé stojí za to: http://www.google.cz/merchants/step2tos...
Google Nákupy je jen pro silný nervy, protože firma Google prakticky nekomunikuje. Feed jsem přes měsícem (!!!) v pořádku vložil, ale zboží se nezobrazuje v nabídce a stále je ve stavu "čeká se na kontrolu".
Prostě v Googlu na to prakticky kašlou, zlaté Zboží.cz. Prostě něco naprosto neskutečného....