Lidé, kteří vybírají jen jednodušše a nijak se o to zboží nijak nezajímaj asi nadále budou používat Zboží a mě taky přijde daleko lepší v tomto. Ostatní dále Heuréku, to se nedá ani s Googlem srovnávat. I když integrace ve vyhledávání je vážně dost velká výhoda, ale tu má i Zboží. :) A Heuréka ji přece nepotřebuje... :)
......Odesláním obsahu ve službě nebo jejím prostřednictvím udělujete společnosti Google (na základě těchto práv k duševnímu vlastnictví) neodvolatelnou, doživotní, celosvětovou, nevýhradní bezplatnou licenci, kterou lze dále udělovat formou sublicencí a na jejímž základě je společnost Google oprávněna distribuovat, reprodukovat, měnit, předvádět, zobrazovat a jinak používat obsah v rámci svých služeb. Váš obsah může být implementován do služeb společnosti Google jako jejich vylepšení nebo jako výsledky vyhledávání. Jediným účelem této licence je poskytování, propagace a zlepšování služeb společnosti Google.
Ony ty podmínky celé stojí za to: http://www.google.cz/merchants/step2tos...
Pokud hláška nemizí, pošlete prosím žádost o zvýšení limitu na technickou podporu:
http://www.google.com/support/merchants/bin/request.py?contact_type=item_error&hl=cs_CZ
jak dlouho trvá schválení netuším, ale perlička je, že jeden feed s produkty může mít maximálně 500 položek :)) Při 10000 produktech mi to vychází na nutnost vytvářet 20 extra souborů s feedy jen pro Google a při rozšíření sortimentu ručně přidávat další feedy - to dává heslu "keep it simple" úplně nový rozměr :)
Pro Vas pripad to feed API ale vubec neni urceno. Pro obchodniky Vaseho kalibru tam mate jine http://code.google.com/apis/shopping/content/
No možná, teď před Vánocemi se slušné vyhledávání zboží rozhodně hodí. Jenomže Google reaguje dost pomalu, samotné schválení nového obchodu může trvat až několik týdnů :-( Já tam data poslal předevčírem a zatím stále čekám na schválení. A nic na tom nepomáhá ani to že samotný obchod už Google "dávno zná", jeho poloha je ověřená pro mapy, dávno ho monitoruje Analytics a tak...
heureka mi od zacatku vubec nesedla neco jako nabobtnaly nero, neprehledny a moc funkci.
porad pouzivam zbozi.cz i kdyz starsi verze se mi libila vic.
google nakupy jsem videl zminku na ceskych it servrech jeste pred rokem ci kdy ale to byla jen ukazka, a ted jsem zkusil, ale zabijak pro zbozi to nebude, tak zatim, a kde je stav zbozi na sklade?
Tak příště napiště rovnou, že 500 položek ve feedu je maximum, i po ověření!
Kvůli tomuhle omezení teď budou všechny větší obchody týden studovat a implementovat nějaký ***** API, přičemž upravit exporty xml feedů tak, aby je sežral i google je otázka pár minut.
Nechápu proč s tím má problém zrovna google, když všechny ostatní srovnávače bez problémů zpracují třeba 10 000 položek ve feedu.
Google Nákupy je jen pro silný nervy, protože firma Google prakticky nekomunikuje. Feed jsem přes měsícem (!!!) v pořádku vložil, ale zboží se nezobrazuje v nabídce a stále je ve stavu "čeká se na kontrolu".
Prostě v Googlu na to prakticky kašlou, zlaté Zboží.cz. Prostě něco naprosto neskutečného....