Říkal jsem asi tohle:
* přesnou metodiku výpočtu JyxoRanku zná jen Jyxo, a je to tak dobře - jistá nejasnost alogritmu zabrání podvodům
* JyxoRank je zčásti příbuzný PageRanku a la Google, tj. zvýší se, pokud na danou stránku povede hodně odkazů ze stránek, které mají samy vysoký rank
* JyxoRank nějakým způsobem zohledňuje i počet unikátních domén druhého řádu, které na danou stránku linkují
- čistá fabulace (a podle mě mylná) je třeba to, co bylo na Digiwebu - totiž že se počítá jen jeden link z každé domény druhého řádu (nevím, jestli to tak je, ovšem podle mě by to nebylo logické).
Jinak si tu dovolím uvést na pravou míru část z článku na Digiwebu (protože kdo ho vlastně čte, že?):
"Jiří Lahvička z Atlasu soudí, že obliba firemních prezentací v katalozích těží částečně z neznalosti zákazníků. Především podle Lahvičky tyto formáty nenabízejí zákazníkovi postup pro měření efektivity kampaně."
To mělo být spíše Martin Kopta soudí... já takový názor nemám. Naopak efektivita kampaně se měřit dá na internetu nejlépe ze všech médií, je ovšem pravda, že to není úplně triviální a spoustě firem se to vzhledem k tomu, kolik do internetu dávají, prostě nevyplatí. To jestli efektivitu změříme, k ní ovšem nemá žádný vztah (nejsme na kvantové úrovni). Neznalost zákazníků a obliba prezentace na internetu je úměra spíše nepřímá.
... že se reklama prostě prodá, a pak už její efektivitu nikdo neměří ...
... záznam v katalogu firem se vyplatí tak 40 až 50.000 subjektů, a vzápětí dodal, že jejich katalog už jich čítá 67.000 ...
No, jestli takhle otevřeně a neautorizovaně citujete všechny firmy co navštívíte, tak chudáci navštěvovaní, až si přečtou jejich zákazníci ...
P.S.: dnes už mají i low-end digiťáky hlasový záznamník, tak jej zkuste využívat, když jste z toho Digiwebu :-)