Google řeší jak využít data z +1 pro úpravy výsledků vyhledávání

19. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Google plánuje využít data vytvářená uživateli prostřednictvím označování stránek a výsledků hledání pomocí +1 – potvrdil to e-mailem americkému Wired. “Google will study the clicks on +1 buttons as a signal that influences the ranking and appearance of websites in search results,” a spokesman wrote. “The purpose of any ranking signal is to improve overall search quality. For +1’s and other social ranking signals, as with any new ranking signal, we’ll be starting carefully and learning how…

Google plánuje využít data vytvářená uživateli prostřednictvím označování stránek a výsledků hledání pomocí +1 – potvrdil to e-mailem americkému Wired.

“Google will study the clicks on +1 buttons as a signal that influences the ranking and appearance of websites in search results,” a spokesman wrote. “The purpose of any ranking signal is to improve overall search quality. For +1’s and other social ranking signals, as with any new ranking signal, we’ll be starting carefully and learning how those signals are related to quality.”

Stále ale platí, že význam +1 je Google zlehčován upozorněním, že existuje více jak 200 „signálů“, které ovlivňují pozici stránky ve vyhledávání.

MM Influenceři

Wired ve svém článku upozorňuje i na zajímavý případ z jiných noviny – Forbes před nedávnem otiskl článek “Stick Google Plus Buttons On Your Pages, Or Your Search Traffic Suffers” (jinými slovy – dejte na svůj web +1, nedáte-li, doplatí na to příchody z vyhledávačů na váš web") – článek byl ale později odstraněn (a je k nalezení pouze díky několika uloženým kopiím – není nakonec ani v Google cache).

Zdroj: Google Explores Re-Ranking Search Results Using +1 Button Data

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).