To ví každý, kdo se aspoň trošku orientuje na českém trhu. Všichni kromě eTargetu jsou malí šmudlové, kteří mají málo inzerentů i málo zapojených serverů - takže ani nemá smysl na nich inzerovat ani si nemá cenu dávat reklamu na ně (nebude se vám na serveru střídat a počet kliknutí bude trvale klesat).
Mám na serveru eTarget a teď jsem tam dal i Google, uvidíme za měsíc jaké budou výsledky.
Jo, bohuzel musim souhlasit. Po velkych slibech to s AdFox slo od peti k nule, naprosto nerelevantni odkazy (mam web o PDA, takze zajemcu o zlate mince a podobne skvosty tam fakt moc neni), kdyz uz relevantni odkaz, tak porad jeden a ten samy dokola a zoufala cena za proklik.
To je tím, jaká si inzerenti volí slova. Já jsem také do filtru musel hodit pár adres, než jsem byl spokojený se zobrazovanými reklamami na svých stránkách. Pochybuji ale, že jiné reklamní systémy budou mít uvědomělejší inzerenty. Čili pokud mě štvou zlaté mince, tak si je jednoduše odfiltruji, to je otázka asi 30 vteřin...
...na to muzu napsat jedine - Google mi bez jakehokoliv filtrovani ci podobnych radosti za 12 hodin (navic PRES noc) vydelal to same, co AdFox za tyden...:)