No je to preci k tomu, abychom vsichni byli "IN"!
Co platne, ze studie ukazuji, ze Facebuukovske stranky firem jsou v naproste vetsine k nicemu. Tisice lidi si odkliknou, ze jsou pratele Adidasu, Peugeotu, ... a tim to hasne. Zadny trafic, zadna interakce, nove zakazniky to neprilaka, vice aut/tricek/... se taky neproda...
Neni to o tom, proc jako firma byt na FB, Twit, G+ atd. Je to o tom, ze "jelikoz tam jsou vsichni, tak tam nemuzeme nebyt"... A to je cele. Je to jen dalsi bublina a umele vytvorena potreba...
Může mi, prosím, někdo vysvětlit, k čemu je to dobré? Nějak mám zmatek v tom, jak se tedy má firma prezentovat na webu a co všechno si vytvořit.
To si má každá firma vytvořit nejen své vlastní Web stránky, ale i Facebook, Twitter, firemní Blog, Youtube channel, nyní zase Google+, aby byla úspěšná?