Lidé obvykle vědí, že slovo má více významů, ale přesto lze předpokládat, že význam z okruhu osobního zájmu bude nejspíše tím, co hledají.
No, taky by se dalo namitnout, ze lide, kteri maji neco za osobni zajem o tom uz dost vedi, takze kdyz neco hledaji, tak je to neco mimo jejich bezny zajem, neco, co neznaji a chteji o tom neco zjistit. :-))
Ano, s tím souhlasím a o takovou personalizaci nestojím. Také se to týká případů, že mě někdo známý požádá, abych mu něco našel. vyhledávač by mi práci znesnadnil a ne ulehčil.
Kdyby se lidé naučili hledat, tak to vůbec není potřeba, stačí použít nějaké pomocné slovo. Jednoduchý příklad: když hledám |základní deska|, tak mi nestačí zadat pouze |deska|, protože bych mohl dostat spoustu odkazů na výrobce prken. Mohu také použít |základní deska -dřevo|. Naopak když chci dřevěnou desku, tak ... to už si snad doplní každý sám. Tohle bude vždy přesnější, než nějaká personalizace prováděná automatem.