Vlákno názorů k článku Google vs. Seznam v Česku? 5:3, kdyby se hrálo na body od Tomáš Kapler - Zajímalo by mě více informací o tom, odkud...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 2. 2013 20:57

    Tomáš Kapler (neregistrovaný)

    Zajímalo by mě více informací o tom, odkud jsou data a jak byla zpracovávána.

    Protože předpokládám, že to jsou data z GA statik webů, ke kterým má effectix přístup a protože effectix je online marketing a performance agentura, tak více než o tom, co se měnilo na českém internetu mohou tato data vypovídat o (ne)schopnostech Effectixu.

    Tedy například (aniž bych to chtěl tvrdit) údaj o poklesu Seznamu a nárůstu Google na webech jejich klientů může znamenat jen to, že prostě neumí optimalizaci/ppc pro Seznam ale zvládají jí pro Google.

    Také způsob zpracování a zprůměrování může mít ohromný vliv. Např. můžu mít tisíc normálních firemních webů se stovkou návštěv denně a k tomu jeden portál s milionem návštěv denně a najednou budou veškeré informace znehodnoceny nějakými změnami na tom portálu.

    Takže určitě bych si z ničeho z tohohle nedělal nějaké obecné závěry, je to spíš pěkné marketingové/seo/pr cvičení Effectixu a pěkná ukázka možného manipulativního užití statistiky (byť nejspíš jen nevědomého).

  • 28. 2. 2013 11:01

    Radek Vilímek (neregistrovaný)

    Souhlasím s T.K. . Tento článek spíše vypovídá o tom, že Effectixu se nedaří optimalizovat stránky pro Seznam. Ale na druhou stranu aspoň nějaké zamyšlení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).