Kupoval jsem si jízdenky z Prahy do Sniny na Vánoce. Volných míst valem ubývalo.Tak jsem neváhal a... Nahlásilo mi to, že platební transakce neproběhla z důvodu blokované karty. No byl jsem nas*aný.
Tak jsem koupil jízdenky znovu a přímo z účtu. Pochopitelně jsem letěl do banky, co provedli s mojí kartou - oni nic, my muzikanti a správcel karet O NIČEM NEVÍ.
A ejhle, došly mi elektronicky jízdenky dvakrát.
Teď je chci jednou vrátit, ale strhnou mi za vrácení jízdenek cca 500,- Kč.
A za všechno může zmetek platební brána.
A teď, po kom mám chtít náhradu? Po ČSOB, nebo kdo to vlastně vlastní a odpovídá za to? Je to lumpárna, že banky před tím nevarují. Zvlášť teď před Vánoci. Zaplať Bůh za Lupu. Škoda, že ten článeček vyšel až ex post.