Vlákno názorů k článku Gravitace v české reklamě od Oldřich Bajer - Opravdu umite oslovit "zenu mezi 20 - 25...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 12. 1999 12:57

    Oldřich Bajer (neregistrovaný)
    Opravdu umite oslovit "zenu mezi 20 - 25 roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii"? To by mne zajimalo na jakem principu. Takoveto systemy funguji vzdy na zaklade obsahovych moznosti serveru (hlavne personalizaci), o ktere se vsak nezminujete...
  • 30. 11. 1999 12:07

    Ivan Fuksa (neregistrovaný)
    Jen jsem chtel podotknout ze MIA nikdy nerekla za KOLIK NetGravity koupila! Dokonce jsme na tiskovce rekly ze to rozhodne nebyla cenikova cena! Ostatne nove moznosti ktere NetGravity vnasi do reklamy se nam vyplati. nejde jen totiz o bannery. Jde o Rich media, html, flasch bannery atd. ale, zejmena o moznosti Marketingu. A marketingove vyhodnoceni pritahuje velke klienty a ti pritahuji velke penize. Pokud chcete zustante si jen u svych banneru. Nam nechte moznost oslovit "zenu mezi 20 - 25 roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii". Je jich cim dal tim vic a je o ne zajem. Ivan
  • 30. 11. 1999 11:56

    Ivan Fuksa (neregistrovaný)
    Jen jsem chtel podotknout ze MIA nikdy nerekla za KOLIK NetGravity koupila! Dokonce jsme na tiskovce rekly ze to rozhodne nebyla cenikova cena! Ostatne nove moznosti ktere NetGravity vnasi do reklamy se nam vyplati. nejde jen totiz o bannery. Jde o Rich media, html, flasch bannery atd. ale, zejmena o moznosti Marketingu. A marketingove vyhodnoceni pritahuje velke klienty a ti pritahuji velke penize. Pokud chcete zustante si jen u svych banneru. Nam nechte moznost oslovit "zenu mezi 20 - 25 roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii". Je jich cim dal tim vic a je o ne zajem. Ivan
  • 30. 11. 1999 10:39

    Jan Schneedorfer (neregistrovaný)
    Pokud moznosti tohoto systemu vyuzije JIZ za pet let, tak myslim, ze je od MIA dobry tah, ze investovala jiz dnes. Ted se reklama na Inetu teprve rozjizdi a pokud chce nekdo ovladnou vetsi cast tohoto trhu, tak k tomu ma nyni jedinecnou prilezitost. Pokud by tento krok neudelala MIA, tak jej za nejaky cas (pul roku - rok?) udela nekdo jiny. Ted ma MIA naskok, ktery se ji jiste vyplati.
  • 30. 11. 1999 9:22

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    150.000 $ mame tedy 5.250.000 Kc. To je neuveritelna castka na ceske pomery. Pokud do MIA fakt vstoupi Telecom, tak me \'tesi\', ze jsem i ja MIA prispel na soft za 5 melounu :( Je hezke, ze inzerent si vybere, ze chce oslovit zenu mezi 20 - 25 roky, s prijmem 15.000 Kc, jednim ditetem a se zajmem o historii. K cemu mu to bude, kdyz takto ziska pet impressions denne? Na nasem pidi Internetu se mi zda takovy soft zbytecnym luxusem, dobrym akorat k ohromeni novinaru. Za pet let mozna, ale dneska...?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).