Mohu jenom připomenout, že GTS je ta společnost, která loni hromadně, jednostranně a v rozporu se smlouvou ukončila služby všem zákazníkům paušálního dial-upu Pohoda doma.
Ve světle této skutečnosti doporučuju všem, kdo mají ADSL nebo jiné domácí služby u Contactelu, aby se s přestupem k jiným operátorům dlouho nezdržovali, nebo mohou brzy zjistit, že také mají zrušenou smlouvu...
Naprostý souhlas. Jsem jedním z těch, kterým GTS ukončila paušální dial-up. Přešel jsem na ADSL u Contactelu a najednou jsem zpátky u mé "oblíbené" GTS. Protože GTS má zájem hlavně o firmy a na domácnosti kašle tak očekávám že mi brzy smlouvu zruší podruhé. Otázka je ale kam jít dál. K Telecomu se mi nechce. Půjdu-li k některému z alternativních operátorů tak můžu za chvíli skončit opět u GTS.
Já bych tedy spíše doporučoval, aby od ostatních přešli ke GTS nebo k Českému Telecomu, protože od krachující firmy se migruje dost těžko a jak to tak vypadá, žádné další firmy tu brzy nebudou.
Každá smlouva má dvě strany a pokud je smlouva pro nějakou stranu nevýhodná, pak je zcela jistě z té strany vypovězena. Pokud je to podle pravidel, je to naprosto normální postup.
Problém je spíše v případě, kdy krachující operátor nemůže smlouvu dodržet ani co se týká výpovědní lhůty.
To je u některých, zvláště těch, co jsou stále jaksi na prodej, dost velké riziko.
Pratele Milan Vas urcite prekvapi....Je to mistr hrejivych proslovu a koncepcnich rozhodnuti.....Skoda jen ze ty rusaci maj tolik penez....to by jinde neproslo...
Kam kraceji ceske telekomunikace? Na jedne strane je zde integracni proces AO a privatizace CTc. Clovek by rekl - je to dobry. Pod slupkou formalniho popisu jsou ale cervici pochybnosti. Nejasny zamer Telefonica s CTc a integraci Eurotelu coz skonci vulgarizaci kdysi zdraveho podnikatelsky orientovaneho ET a na druhe strane rusaci v cele s Milanem Rusnakem jako protipol. Pripadam si jak ve vtipu ze sedmi statecnych - kdy se chlapka padajiciho ze 102 patra v kazdym patre ptaji - Jak je? a on odpovida: Zatim je to dobry...zatim je to dobry...Navic pochvalim clanek p. Peterky - myslim, ze jeden z mala, ktery neni bud propagacni a nebo bulvarniale vecne popisuje situaci.
Doporučuji každému soudnému jedinci, aby opět začal využívat služby Českého Telecomu. Lepší čisté španělské než špinavé ruské peníze. Nebo fakt chcete podporovat Rusnáka s Menatepem za zády???
Uvedu priklad: Firma o tisici zamestnancich, 4x E1 pres AO (duvody hlavne historicke). Pravidelne dotazy na ruzne dalsi operatory, ohledne jejich nabidky. CTc financne vzdy konkurenceschopny. "Ale pozor, nemate k nam natazene draty." "Aha, ja se dotazu techniku... Hm, tak ty draty muzete mit natazene ve 4 kvartalu." "Tak dekujeme, az si je natahnete, tak se muzeme bavit dal." Tohle se opakuje +- kazdy rok. Kdyby tam ty draty natahli, tak asi meli uz nekolik let kseft.
Jiny priklad: Firma o par stech zamestnancich, 2x E1 pres AO. Z CTc sami volaji, zda nechce byt pripojena od nich. Ukaze se, ze je to nejaky obchodnik, ktery shani pro CTc drobne zakazniky. Po upozorneni, ze se jedna o jiny typ konektivity a ze CTc nema ani zde draty, si vezme zadani, ze to preda nekam nahoru. Za 14 dni na recepci prijde pani s brasnou a povida: "Tak ja vam jdu zapojit ten telefon." (Myslela 1 analogovou linku.)
Tak tohle je (nebo byl? zatim jsou tam Spanele prilis kratce na nejake soudy) Cesky telecom. Podobnych prikladu (vzdy slo o pripojeni firem) jsem slysel uz vic.
Nejen u firem. (Sice to s clankem nesouvisi.... ale,) kdyz mi zapojovali pevnou do bytu na Letne, tak ze pry za mesic to mam doma.
Po dvou mesicich jsem se sel zeptat - kde k*rva jsou - radeji osobne.
Pani se podivila, ze pry je vse davno vyrizene a telefoni cislo mam pridelene a ze uz bych to mel mit zapojene.
Pak zjistila, ze to tedy visi u techniku. Podle techniku, mi PRY VOLALI, ale nedovali se. Takze na to hodili bobek, odskrtli si v seznamu - zavolali jsme, nevzal - splneno.
Pro upresneni - ukradli mi mobil a prisel jsem o cislo. Cili cesky telecom nedokaze zavest telefon, pokud uz telefon nemas.... Co takhle poslat dopis jako za starych casu? Za dva dny by byl dorucen...
No pak mi pani mile nabidla termin za mesic... A za tri mesice jsem mel telefon jak na koni. Kdybych se neozval, nemel bych ho vubec a oni by neinkasovali.
Za ctyri mesice mi poslali fakturu predrazenou o 2 a pul tisice - tu jsem reklamoval a nezaplatil.
Za pet mesicu mi zacali poisilat faktury o 110 km vychodneji od Prahy i kdyz ve smlouve bylo jasne uvedeno misto dorucovani Letna. Samozrejme jsem si pro ne nejezdil, tedy neplatil...
No a tak se ze me stal pricinenim CT anarchista...
Jestli takhle funguji i s firmami o stovkach zamestnancu dodnes...
Všechno je jen o lidech a jejich přístupu k práci! Například u nás v ČB ve firmě (nájemní areál kanceláří) přitáhnou (ČTc) telefon do týdne maximálně 14 dnů! Stejně tak se, ale stalo, že převod z ISDN na ADSL trval 1 měsíc! Podobné to je i u AO! Jsme u Contactelu a zapojení ADSL bylo vcelku rychle a v klidu, ale když si měli odvézt směrovač hovorů, tak jim to trvalo půlroku! Myslím však, že to má GTS dobře spočítaný a právě nákup Contactelu jim pomůže otevřít dveře tam, kde do teď byli slabý a to vše bez negativního vlivu na korporátní zákazníky. Jsem zvědavý, jaký to bude mít pro nás uživatele dopad?! Jinak děkuji Jirkovi za opravdu podnětný rozbor!
Je to jednoduchý, každý z těch běhajících obchodníků od AO i od ČTc přeci vždycky vybalí jakýsi kalkulátor a se slovy: "dej sem ceník konkurence a měsíční traffic, spočítám ti lepší", tak vás buď ukecá nebo ne. Obvykle chce dušičku (firmičku) upsat co nejdýl.
I ten kluk ČTc, když to pak v teple kanclu hodí do svýho interního kalkulátoru na výpočet business case, tak si spočítá kolik mu hodíš měsíčně a na jak dlouho se upíšeš. Jestli se mu pak vyplatí kopnout do hlíny, pokud vážně vůbec není nebo jiný řešení last mile, tak si holt spočítá, ale to už je jen jejich boj a kalkulace :). A s tím 4Q na zřízení to stále žluťáci myslej vážně? ;}
Jen tak na okraj: Myslíte si, že je daleko doba, kdy si Rusnák začne brousit zuby na ČTc? Když před časem neuspěl v konkurzu s Berdárem, řekl si (asi :-), že když ho vyhodili dveřma, vrátí se oknem a tak si ho (ČTc) koupí. To by bylo, aby jednou z něj nebyl ten "Pán Miňistěr of Telekomunikations"
Rusákům jde o prachy, a je jim jedno, jak je získají....
Telekom v dohledne dobe asi nekoupi ale rekl bych ze ho laka mobilni operator. Jako s potencialnim virtualnim operatorem si s Milanem stavajici utiraji boty... Ale nepodcenujte ho....Penize podle vseho nejsou v GTS (Menatep) problem...a jak vime to obvykle staci k hodne prekvapivym operacim...Neni nad to prat ve velkym....Zlata nafta...zlaty prciny...
Jsme firma střední velikosti, máme od GTS datové i hlasové služby. Až do fůze s Aliatelem nebyl s GTS žádný problém. Po fůzi je v té firmě takový bordešl, že zhoršení služeb na sebe nenechalo dlouho čekat - pravá ruka neví, co tam dělá levá, technická podpora nic neví, ztrácejí dopisy, maily, objednávky, všechno trvá 10x - 20x déle, než u konkurence, nikdo není schopen pomoci v řešení problémů. A řekl bych, že se situace stále více zhoršuje. Je to velké zklamání...
Ten chaos v GTS-ce ale nevzniknul vinou Aliatelu. Gts-ka vyházela z ALI koho mohla a teď se učí obsluhovat zákazníky velikosti, o kterých se jim předtím ani nezdálo. No, rusáci...co dodat.
Bodejt ona GTS nikdy nemela zasadni know-how. To tam dotahli ext dodavatele a kdyz GTS koupila Aliky zapomela na to, ze spouste technologii tam nikdo z core GTS lidi nerozumi. No hlavne ze vyhazeli Aliky. Mam z toho radost jak si jeden jesita za penize Chodorkovskeho dokazuje sve umeni a pritom si podrezava vlastni vetev :-)
Take uz jsme vyrostli na stredne velkou firmu a chteli bychom z BleeTone prejit na neco profi - uvazovali jsme prave o GTS Novere... ale podle toho co popisujes... :(.
Je zhorseni sluzeb v oblasti pece o zakaznika, nebo spis v kvalite poskytovane sluzby? Ja slysel na GTS zatim spis chvalu...
dobry den, rad bych vas vsechny vyvedl z omylu.
to ze se nejake veci prodluzovali behem slouceni mohl kazdy cekat. nyni je podle me uz vsechno stabilizovane. apokud bych mel sroovnat prusnost treba s telecomem je gts milionkrat rychlejsi-- nebudu tu popisovat konkretni pripady. POkud vas ziska jen malinko solidni partner budete se mit jako v bavlnce - spis teda vase ceny. a pokud vim radiokomunikace na tom nejsou zrovna nejlip co se kvality tyce. myslim ze gts kraci k velkemu uspechu- podpori to i koupe telenoru a nextry.
takze ke gts urcite bezte.