Mohu jenom připomenout, že GTS je ta společnost, která loni hromadně, jednostranně a v rozporu se smlouvou ukončila služby všem zákazníkům paušálního dial-upu Pohoda doma.
Ve světle této skutečnosti doporučuju všem, kdo mají ADSL nebo jiné domácí služby u Contactelu, aby se s přestupem k jiným operátorům dlouho nezdržovali, nebo mohou brzy zjistit, že také mají zrušenou smlouvu...
Naprostý souhlas. Jsem jedním z těch, kterým GTS ukončila paušální dial-up. Přešel jsem na ADSL u Contactelu a najednou jsem zpátky u mé "oblíbené" GTS. Protože GTS má zájem hlavně o firmy a na domácnosti kašle tak očekávám že mi brzy smlouvu zruší podruhé. Otázka je ale kam jít dál. K Telecomu se mi nechce. Půjdu-li k některému z alternativních operátorů tak můžu za chvíli skončit opět u GTS.
Já bych tedy spíše doporučoval, aby od ostatních přešli ke GTS nebo k Českému Telecomu, protože od krachující firmy se migruje dost těžko a jak to tak vypadá, žádné další firmy tu brzy nebudou.
Každá smlouva má dvě strany a pokud je smlouva pro nějakou stranu nevýhodná, pak je zcela jistě z té strany vypovězena. Pokud je to podle pravidel, je to naprosto normální postup.
Problém je spíše v případě, kdy krachující operátor nemůže smlouvu dodržet ani co se týká výpovědní lhůty.
To je u některých, zvláště těch, co jsou stále jaksi na prodej, dost velké riziko.
Pratele Milan Vas urcite prekvapi....Je to mistr hrejivych proslovu a koncepcnich rozhodnuti.....Skoda jen ze ty rusaci maj tolik penez....to by jinde neproslo...