Vlákno názorů k článku GTS Novera a Contactel: konsolidace pokračují od dino01 - Telekom v dohledne dobe asi nekoupi ale rekl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 12. 2005 22:02

    dino01 (neregistrovaný)
    Telekom v dohledne dobe asi nekoupi ale rekl bych ze ho laka mobilni operator. Jako s potencialnim virtualnim operatorem si s Milanem stavajici utiraji boty... Ale nepodcenujte ho....Penize podle vseho nejsou v GTS (Menatep) problem...a jak vime to obvykle staci k hodne prekvapivym operacim...Neni nad to prat ve velkym....Zlata nafta...zlaty prciny...
  • 3. 12. 2005 14:59

    noname (neregistrovaný)
    Jen tak na okraj: Myslíte si, že je daleko doba, kdy si Rusnák začne brousit zuby na ČTc? Když před časem neuspěl v konkurzu s Berdárem, řekl si (asi :-), že když ho vyhodili dveřma, vrátí se oknem a tak si ho (ČTc) koupí. To by bylo, aby jednou z něj nebyl ten "Pán Miňistěr of Telekomunikations"
    Rusákům jde o prachy, a je jim jedno, jak je získají....
  • 2. 12. 2005 23:33

    nobody (neregistrovaný)
    Je to jednoduchý, každý z těch běhajících obchodníků od AO i od ČTc přeci vždycky vybalí jakýsi kalkulátor a se slovy: "dej sem ceník konkurence a měsíční traffic, spočítám ti lepší", tak vás buď ukecá nebo ne. Obvykle chce dušičku (firmičku) upsat co nejdýl.
    I ten kluk ČTc, když to pak v teple kanclu hodí do svýho interního kalkulátoru na výpočet business case, tak si spočítá kolik mu hodíš měsíčně a na jak dlouho se upíšeš. Jestli se mu pak vyplatí kopnout do hlíny, pokud vážně vůbec není nebo jiný řešení last mile, tak si holt spočítá, ale to už je jen jejich boj a kalkulace :). A s tím 4Q na zřízení to stále žluťáci myslej vážně? ;}
  • 2. 12. 2005 14:48

    Gajdoš Vladimír (neregistrovaný)
    Všechno je jen o lidech a jejich přístupu k práci! Například u nás v ČB ve firmě (nájemní areál kanceláří) přitáhnou (ČTc) telefon do týdne maximálně 14 dnů! Stejně tak se, ale stalo, že převod z ISDN na ADSL trval 1 měsíc! Podobné to je i u AO! Jsme u Contactelu a zapojení ADSL bylo vcelku rychle a v klidu, ale když si měli odvézt směrovač hovorů, tak jim to trvalo půlroku! Myslím však, že to má GTS dobře spočítaný a právě nákup Contactelu jim pomůže otevřít dveře tam, kde do teď byli slabý a to vše bez negativního vlivu na korporátní zákazníky. Jsem zvědavý, jaký to bude mít pro nás uživatele dopad?! Jinak děkuji Jirkovi za opravdu podnětný rozbor!
  • 2. 12. 2005 12:27

    Smiricky (neregistrovaný)
    Nejen u firem. (Sice to s clankem nesouvisi.... ale,) kdyz mi zapojovali pevnou do bytu na Letne, tak ze pry za mesic to mam doma.
    Po dvou mesicich jsem se sel zeptat - kde k*rva jsou - radeji osobne.

    Pani se podivila, ze pry je vse davno vyrizene a telefoni cislo mam pridelene a ze uz bych to mel mit zapojene.

    Pak zjistila, ze to tedy visi u techniku. Podle techniku, mi PRY VOLALI, ale nedovali se. Takze na to hodili bobek, odskrtli si v seznamu - zavolali jsme, nevzal - splneno.

    Pro upresneni - ukradli mi mobil a prisel jsem o cislo. Cili cesky telecom nedokaze zavest telefon, pokud uz telefon nemas.... Co takhle poslat dopis jako za starych casu? Za dva dny by byl dorucen...

    No pak mi pani mile nabidla termin za mesic... A za tri mesice jsem mel telefon jak na koni. Kdybych se neozval, nemel bych ho vubec a oni by neinkasovali.

    Za ctyri mesice mi poslali fakturu predrazenou o 2 a pul tisice - tu jsem reklamoval a nezaplatil.

    Za pet mesicu mi zacali poisilat faktury o 110 km vychodneji od Prahy i kdyz ve smlouve bylo jasne uvedeno misto dorucovani Letna. Samozrejme jsem si pro ne nejezdil, tedy neplatil...

    No a tak se ze me stal pricinenim CT anarchista...

    Jestli takhle funguji i s firmami o stovkach zamestnancu dodnes...
  • 2. 12. 2005 10:28

    Karel Kocourek (neregistrovaný)
    Uvedu priklad: Firma o tisici zamestnancich, 4x E1 pres AO (duvody hlavne historicke). Pravidelne dotazy na ruzne dalsi operatory, ohledne jejich nabidky. CTc financne vzdy konkurenceschopny. "Ale pozor, nemate k nam natazene draty." "Aha, ja se dotazu techniku... Hm, tak ty draty muzete mit natazene ve 4 kvartalu." "Tak dekujeme, az si je natahnete, tak se muzeme bavit dal." Tohle se opakuje +- kazdy rok. Kdyby tam ty draty natahli, tak asi meli uz nekolik let kseft.

    Jiny priklad: Firma o par stech zamestnancich, 2x E1 pres AO. Z CTc sami volaji, zda nechce byt pripojena od nich. Ukaze se, ze je to nejaky obchodnik, ktery shani pro CTc drobne zakazniky. Po upozorneni, ze se jedna o jiny typ konektivity a ze CTc nema ani zde draty, si vezme zadani, ze to preda nekam nahoru. Za 14 dni na recepci prijde pani s brasnou a povida: "Tak ja vam jdu zapojit ten telefon." (Myslela 1 analogovou linku.)

    Tak tohle je (nebo byl? zatim jsou tam Spanele prilis kratce na nejake soudy) Cesky telecom. Podobnych prikladu (vzdy slo o pripojeni firem) jsem slysel uz vic.
  • 2. 12. 2005 8:40

    Trávníček (neregistrovaný)
    Doporučuji každému soudnému jedinci, aby opět začal využívat služby Českého Telecomu. Lepší čisté španělské než špinavé ruské peníze. Nebo fakt chcete podporovat Rusnáka s Menatepem za zády???
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).