Ten chaos v GTS-ce ale nevzniknul vinou Aliatelu. Gts-ka vyházela z ALI koho mohla a teď se učí obsluhovat zákazníky velikosti, o kterých se jim předtím ani nezdálo. No, rusáci...co dodat.
Bodejt ona GTS nikdy nemela zasadni know-how. To tam dotahli ext dodavatele a kdyz GTS koupila Aliky zapomela na to, ze spouste technologii tam nikdo z core GTS lidi nerozumi. No hlavne ze vyhazeli Aliky. Mam z toho radost jak si jeden jesita za penize Chodorkovskeho dokazuje sve umeni a pritom si podrezava vlastni vetev :-)
dobry den, rad bych vas vsechny vyvedl z omylu.
to ze se nejake veci prodluzovali behem slouceni mohl kazdy cekat. nyni je podle me uz vsechno stabilizovane. apokud bych mel sroovnat prusnost treba s telecomem je gts milionkrat rychlejsi-- nebudu tu popisovat konkretni pripady. POkud vas ziska jen malinko solidni partner budete se mit jako v bavlnce - spis teda vase ceny. a pokud vim radiokomunikace na tom nejsou zrovna nejlip co se kvality tyce. myslim ze gts kraci k velkemu uspechu- podpori to i koupe telenoru a nextry.
takze ke gts urcite bezte.
Take uz jsme vyrostli na stredne velkou firmu a chteli bychom z BleeTone prejit na neco profi - uvazovali jsme prave o GTS Novere... ale podle toho co popisujes... :(.
Je zhorseni sluzeb v oblasti pece o zakaznika, nebo spis v kvalite poskytovane sluzby? Ja slysel na GTS zatim spis chvalu...
Jsme firma střední velikosti, máme od GTS datové i hlasové služby. Až do fůze s Aliatelem nebyl s GTS žádný problém. Po fůzi je v té firmě takový bordešl, že zhoršení služeb na sebe nenechalo dlouho čekat - pravá ruka neví, co tam dělá levá, technická podpora nic neví, ztrácejí dopisy, maily, objednávky, všechno trvá 10x - 20x déle, než u konkurence, nikdo není schopen pomoci v řešení problémů. A řekl bych, že se situace stále více zhoršuje. Je to velké zklamání...