Nooo. Ohledne techniku GTS Novera bych si tou rychlosti a vyresenim problemu vcas nebyl tak jist. Trikrat jsem volal na helpdesk a pokazdy prosvihli SLA termin minimalne trikrat. A ani jednou nebyli uspesny v reseni pozadavku. Je ale fakt, ze to byl znacne specificky problem.
V jaké jste lokalitě? Naše linka (Pha 3 - Žižkov) jede naprosto v pohodě tak jako vždycky -- a že ji teď sleduji docela pečlivě... Zkuste se možná provolat na hotline, donutit je založit trouble ticket a probrat to s techniky -- ačkoliv mne GTSN hodně naštvali ohledně (ne)navyšování rychlosti, tak na technickou podporu si nemohu stěžovat, technici vždy reagovali prakticky okamžitě a vždy problém v rozumném čase vyřešili. Akorát asi počítejte s tím, že po Vás budou chtít, abyste na lince nejprve vyzkoušel jiný modem...
Rychlost mě nijak netrápí. Ale od začátku září je v háji kvalita spojení. Denně mi spadne spojení tak 3x a vždy pak tak 5 minut trvá než se zbovu připojí. To se nestávalo :-(