Vlákno názorů k článku GTS Novera nenavýší rychlosti všem zákazníkům od LiP - Skutečnost je ještě horší, než co je popsáno...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2007 19:48

    LiP (neregistrovaný)
    Skutečnost je ještě horší, než co je popsáno v článku. Konkrétně můj případ je následující. Adsl mám již od dubna 2003 od Nextry a začínal jsem na lince 192/(už nevím kolik) kbit/s. S postupem času a různým navyšováním jsem proplul k rychlosti 4096/512 na DSLAMech Telenoru, kterou mám již nějaký ten pátek.

    V dubnu jsem se samozřejmě začal těšit na navyšení na 8 mbit linku, ale celou dobu až do 31. 8. mi po zadání tel. č. stránky GTS zobrazovaly zprávu, že probíhá technické šetření. Nekontroloval jsem to každý den, ale nikdy jsem tam nic jiného neviděl.

    Ano, v průběhu prázdnin mi volala nějaká paní, že mají pro mě super nabídku Novera Duo Express. Celé její přesvědčování ale bylo nefér, protože se mi snažila tvrdit, že za podobnou cenu jako doposud budu mít k 4 mbit Inetu i pevnou linku od GTS. Když jsem řekl, že ale mám mít za tu cenu 8 mbit a že jelikož vůbec nevolám, tak jí došlo, že mě nepřesvědčí. Ani neupozornila na onen povinný kredit pro volání 200 kč měsíčně. Nicméně mi ani při jednom kontaktu nikdy nesdělila, že u mě navýšení rychlosti není možné! Komunikace končila tak, že pro mě Duo Express není výhodné a že si tedy jen počkám na navýšení rychlosti u stávajícího tarifu!

    Až na začátku září jsem zkonstatoval, že k navýšení nedochází a nikdo mě nikdy žádným způsobem (e-mail, telefon či pošta) nekontaktoval ohledně (ne)navýšení. Navíc mi jejich stránky po zadání tel. č. hlásily, že jsem byl automaticky přeřazen do tarifu 4 mbit DSL Office! To mě naštvalo a musel jsem sám od sebe kontaktovat GTS a řešit co se stalo. Nejdřív mi přeřazení do DSL Office potvrdili, což jsem kategoricky odmítl, pak mi obchodní zástupce sdělil, že to je omyl a že stránky generují chybný vzkaz a že jsem přeřazen nebyl. Nakonec jsem musel podepsat objednávku na 4096/256, tj. stejný down jako jsem celou dobu měl, aby mi sundali cenu o polovinu. Za první dny září budu ještě platit poměrnou cenu ze starého paušálu.

    Výsledek je ten, že jsem platil 5 měsíců dvojnásobnou cenu za 4 mbit linku než noví zákazníci, což je cca 3500 kč. Podotýkám, že internet mám na domácí užití a stahovač nejsem, takže jestli je limit 40 GB nebo 24 GB je mi jedno.

    Celé jednání ze strany GTS považuji za krajné neseriózní až podvodné, protože věděli, že mi rychlost navýšit nemůžou, přesto to nechali "vyhnít" téměř půl roku a čekali, jestli se ozvu, nebo budu dál platit dvojnásobnou cenu.
  • 18. 9. 2007 16:31

    James (neregistrovaný)
    A uvědomuješ si, že smlouvu jsi uzavřel na nějakou´jistou službu/cenu a to že ti to někdo navýší, nebo zlevní je jenom tvoje plus?? Kdyby zadne navyseni nebylo, tak bys platil dal..
  • 18. 9. 2007 17:28

    Jirka (neregistrovaný)
    To si pleteš případy, když má někdo úpis. Tohle se v naprostě většině týká lidí, kterým už úpis dávno vypršel.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).