Já se jim vůbec nedivím. Projekty Skylink a CS link byly postaveny jako DTH platformy, kde místo měsíčního nějakého paušálu si pořídíte za drahé peníze celý sat.komplet vč.přístupové karty a oni se pak rozhodnou nechávat si platit, nebo diváky od září odstřihnou (to bude ještě pofírung!!)
Takto se ale dělají podvody a ne solidní podnikatelský záměr (zvláště když už prý od loňského září to věděli a mlčeli) Na pár dní bych jim ty jejich weby klidně heknul :-)
"věděli a mlčeli"
== rovna se ==
"§ 209 Podvod
(1) Kdo sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty."
Je to podvod,,avšak trestné oznámenie na firmu sa nedá u nás podať, prečo? Lebo naše právo nie poriadne harmonizované s európskym,avšak malo byť ,a teda stal sa u nás orb..jedine, že by sa to podalo na konkrétnych vlastníkov firmy, či neznámeho páchatela.......
Inak citácia: Anonymous chtějí Slovenskou obchodní inspekci napadnout za to, že veškeré stížnosti zákazníků na Skylink a CS Link pouze přeposílá kontrolnímu orgánu v Lucembursku, kde sídlí provozovatel těchto služeb, společnost M77 Group. Ta obě satelitní platformy koupila v loňském roce a zfúzovala s jejich původními provozovateli, společnostmi TradeTec a Media Vision. V České republice a na Slovensku tak nyní nemá sídlo ani organizační jednotku, pouze externě najímá servisní společnosti pro marketing a obchod."---------
to sa mi snáď zdá, tak na slovensku SOI nevie ochrániť zákazníka,len preto, že tu akože M77 nepodniká----tak nech postihne M77 cez ich externé firmy, nech pohrozí im, že klamú zákazníka a že budú dostávať pokuty, ak zákazníkov budú podvádzať so serpoplatkom, a potom nech si to tie firmy vybavia s M77
Panebože. 23 rokov žijeme akože v trhovom hospodárstve a tu niekto chce zas trestať nevinných. Alo normálna logika - v každom obchode je podľa určitých ľudí za všetko zodpovedná predavačka, nie ten, čo objednáva a riadi firmu.
Ak je nick na parabole zhodný s nickom na digizone tak sa pýtam kde sú zrazu tie paragrafy, ktoré tento nick s obľubou cituje u konkurencie?????
Cemu se divite? To je predepsany standardizovany postup. Reklamaci podavate u prodavacky, ta to posouva dal reklamacnimu oddeleni, ten servisu, ten dodavateli. Kdyz kterakoli cast retezce reklamci zamitne a vam se to nezda, pak nasleduje znalecky posudek, ČOI a žaloba na tu cast retezce, ktera reklamaci zablokovala. Dle ceskeho prava se ani majiteli ani rediteli nikdy nic neprokaze a nestane.
Tak som to nemyslel - nejde o reklamáciu. Ide o to čo navrhuje labudik - trestať servisné firmy a tak donútiť M77 niečo urobiť. Servisná firma vykonáva určité činnosti (napr. servis, alebo predaj) - a pokiaľ neurobbí sama protiprávne jednanie, tak sa na ňu nesmú v žiadnom prípade vzťahovať nejaké sankcie. V žiadnom prípade nemôže zodpovedať za to, čo je v zmluvnom vzťahu medzi zákazníkom a spoločnosťou M77.
A to je špatně. Pokud benzínka prodává vadný benzín, také pokutu dostane ona, i když za to sama nemů, pokud supermarket prodá plesnivý chleba, taky dostane pokutu on, i když mu ten chleba už plesnivý dodali atd. atd. Úplně stejně by to mělo být i u těch servisních organizací M77, zejména pak ve chvíli, kdy jsou jejími jedinými oficiálními českými zástupci. Aneb když se spolčuji s ďáblem, musím být připraven, že za to zaplatím.
Jenže prodejce prodal kartu - hardware. A tato karta funguje. Problém je s tím, že karta není (nebude) aktivovaná. Aktivace karty se provádní na základě smluvního vztahu mezi zákazníkem a M77. Prodejce v tom nemá žádnou účast. On prodal jen technické prostředky. Když si koupíte mobil se SIMkou, taky nebudete při problémech se službami O2, reklamovat mobil u prodejce.
Vidím, že nechápete nebo (spíše) záměrně chápat nechcete. O2 je firma, dosažitelná českými úřady, podnikající v Česku, podle českých zákonů. M77 takovou firmou není a proto by její jediní čeští zástupci, tedy ony servisní firmy, měly být připraveny, že budou jedinými partnery pro české zákazníky a úřady. Že zákony jsou jiné a umožňují takovým vykukům jako M77 nebo třeba (z jiného oboru) BWin více-méně legálně podnikat, aniž by byly oni nebo jejich partneři jakkoliv postižitelní, je prostě špatně. A to je to o čem píšu.
Ano, žalovat je mohu, ale proč hned žalovat? Je spousta věcí, které se s firmou, působící v Česku, dají vyřídit i bez žaloby, ale u firmy, působící v zahraničí, to buď vůbec nejde, nebo jen velmi problematicky. A o to jde, prostě musí být nějaký prostředník pro české zákazníky a české úřady, ať už pobočka firmy samotné nebo její distributor, jinak nám vzniká chaos, což nám právě M77 předvádí. Když sem někdo z Polska dováží, řekněme, máslo, je pro české úřady, v případě problému, prostředníkem on, ne výrobce v Polsku, byť je za to zodpovědný. Stejně by to mělo být i u Skylinku a CSLinku.
Ne trestat, domáhat se práva. Nezamenujme to, ze v pripade satelitnich kompletu muze byt prodejce a servisni firma jeden subjekt, to ale nevadi, ja jsme vyse popsal obecny zakonny postup jak by se melo jednat. s pravy a povinnostmi se prehazuje jako s horkou bramborou, vsichni jsou ja nic, ja muzikant, to oni. Ale proc by mel pykat koncovy zakaznik? Koncovy zakaznik se muze branit u prodejce. A prodejce se muze branit u dodavatele, tohle je stanoveny retez.
Nejde o sankce, jde o nahradu vznikle skody zakaznikovi. A nasledne, prodejce muze zadat nahradu svoji skody na dodavateli... tak to chodi ve vsech oblastech, tak proc ne zde?
Ale k čemu nám to je, když ta právnická osoba má sídlo v daňovém ráji? Naše orgány můžou stejně tak akorát předat celou záležitost lucemburským orgánům a pokud ty se rozhodnou nejednat, tak nemáme žádné páky, jak je k jednání přinutit. A nedělejme si iluze, že nám pomůže EU, když ani nedokázala přinutit Polsko, aby zveřejnilo seznam potravin s technickou solí, což je mnohem závažnější případ, než Skylink a CSLink.
ano alex, avsak co ked vyjde na verejnost ze dolezity pan xy si predplaca hustler a podobne penthousy...vsak nakoniec niekto iny to predplaca, a databazu treba dokrutit... vsak anonymous dviha naklady a treba zdvihnut cenu servisneho poplatku zakaznikovi. nakoniec skylink sa bude mat na co vyhovorit ze to alebo ono nefunguje, odidenemu zakaznikovi to bude jedno a verny zakaznik zaplat vyssi servisny poplatok, pretoze sa zdvihli naklady na servis skylinku...