Pokud se chtěla zviditelnit a dát o sobě vědět, tak dle hesla negativní reklama, taky reklama. Se jí to padařilo. Opět obsadila první stránky, jako za socialismu. Ovšem na druhou stranu 27 takypísní v ČRo denně, to je na pováženou. Asi by měl ČRo být bombardován dopisy a e-maily, zda je rok 1975, vrcholí normalizace a zda by nebylo vhodnější tuto atrapu seškrtat na na 1x za měsíc, což by tak bohatě stačilo.
No, neviděl bych to tak "černě". Když se vezme v úvahu pět celostátních a třináct regionálních stanic, kde je asi tak možno její "národní poklad" hrát, tak je to asi tak jedna denně na každé stanici a to jde i vydržet.
Může si s tím svým opičákem udělat svoje rádio a tam vysílat jenom sebe. Navíc Helenka nějak zapomněla, že minimálně polovina "jejich" hitů je ukradená od jiných (vesměs zahraničních) autorů a to ještě za socialismu kdy nikdo nic neřešil, takže aby se pak nedivila, až ji třeba ABBA doměří autorské honoráře.
O to by nešlo, to je finačně, už srovnané. Ale fascinují mě ty přitroublé stanice, že si nehledí originálů a dělají tady z lidí furt blbce a masírují je jejímými mnohdy velmi nepovedenými plagiáty... To, co má ona originál, ať klidně hrají vesele, ale to co ukradla, by měli hrát ten origoš a ne jí dokurvenou kopii...
Mimochodem tímhle to v médiích začíná a na vietnamské tržnici plagiáty adidos/adidas/ a suny/sony/ apd. končí. Takže buď to bude normální nebo tady bude nějaký napajcovaný, nakradený smeťák, takže, to by si měli už rozmyslet a co není originál, prostě to z rozhlasu ven...
Svatá pravda. Stejně tak Gott. Získal u nás popularitu u neznalých posluchačů přebranými hity (Alphaville, Drupi, J.Lennon, Diamond, atd.) Opravdu jeho snad jediný hit za posledních 35 let je asi Včelka Mája. Vlastními písněmi by se zřejmě těžko uživil. Možná by zpíval nějaké serenády, což by mu sedlo a v tom případě by aspoň tolik neprudil posluchače v rozhlase a tv.
Zhruba 80% spevákov aj tak nespieva vždy iba pôvodnú tvorbu, ale opakuje / upravuje hity z minulosti, alebo od iných spevákov. Takže prečo sa divíte že to isté robí Vondráčková a Gott? Naviac to robia legálne, s vedomím majiteľov autorských práv, inak by skončili ako Ruda z Ostravy a jeho Ostrava.....
To, že někdo použije jeden nebo dva hity někoho jiného z obdivu k němu je zajisté zcela normální a dělá to každý. A dejmu tomu na závěr koncertu po 20 svých věcech zahraje jako přídevek tu jednu převzatou, to je pravda, to dělá každý. Ale není normální si na tom založit živnost a vykrádat systematicky všechny kolem a vlastní mít tak leda hovno. Což přesně dělaly dvě zmíněné hydry. Tak ať je označí tedy za jakési imitátory a kejklíře nebo, co jsou zač. Ale ne za umělce. Těmi nejsou. Jsou jen plagiátoři. Třeba dobří, ale pouze plagiatoři. Čili není to malíř, je to jen ten kdo dělá kopie a opisuje. Není spisovatel, je to jen překladatel. A toto je ohromný rozdíl !
Přesně tak! A navíc ti socialističtí pseudozpěváci měli ještě tu výhodu, že bolševik vesměs zakázal hrát originál, takže pěkně vyčištěná cestička ke slávě, viz Urbánková a Závidím, což se tady v originále (Adriano Celentano - Il ragazzo della via Gluck) mimochodem nehraje dodnes. Stejně jako třeba originál Prodavače od Tučného (Leroy Van Dyke - The Auctioneer), který v CZ rádiích snad nikdy nezazněl. Jinak by po těch "umělcích" pes neštěkl, kdyby lidi znali i originál.
Originál je Originál ovšem Hezký Český zvuk v písních,to je IMAGE rádia Blaník a je tím známý a oblíbený u posluchačů této stanice rádia =)
Tady je Helenka doma,tady si s posluchači rozumí,i když ji nehrajou často,taky moderátoří rádia BLANÍK jsou soudní lidé,tak přiměřeně...přiměřeně =)
No, protože je to od kádrováka Československého rozhlasu, tedy vrána k vráně a soudruh k soudruhovi sedá. /Ošklivý špatný zvuk je vyhlášený a proč asi tak i za socialismu jezdili Češi točit černé desky do Němec ? No, protože v Čechách nikdo do revoluce neuměl pořádně náhrát basu a bící třeba.../ Ostatně Blaník už před několika lety také zjistil, že tato sorta posluchačů mu vymírá a že si s tím nevystačí. Při orientačním poslechu zmíněné stanice jsem tam slyšel i folk, tady třeba Daňka, Nohavicu... Ostatně, když by bylo rozšířené Country rádio, tak je otázkou jestli by nemělo více příznivců, tedy posluchačů...A tam je velice spekulativní otázkou, proč se CR nešíří ? Tedy několikrát nedostalo od RRTV, v poslední době, např. Liberec...Je nejpožadovanější stanicí zde...Zajímavé je, že okamžitě se začal do Liberce hlásit, též Blaník, naštěstí zatím nedostal i když už se spekuluje, že možná dostal nebo dostane.../V podstatě je to fuk, alespoň vyřadí hloupoučký Impuls.../Ale abych neodbíhal od tématu... Lze tedy možná říci, že CR zvolilo špatnou koordinaci, možná...Ale případ z Brna je jasný, kdy velice neregulerním způsobem jakási stanice Čas podrazila rádio Haná a i Country radio a RRTV jí v tom pomáhala. Ovšem původní otázka zněla, proč CR, tak pozdě vyrazilo po vzoru Beatu z Prahy ? A CR dodává reklamu stejná firma jako vlastní Blaník, takže CR má třeba od nich nedoporučeno se šířit...Pamatujete si, co za totality znamenalo, slovo nedoporučeno? Třeba. Nevím. Je to jen spekulace. Ovšem, že je to divné. To, to divné je. Takže jde zde o českou písničku anebo i tanteimy soudruhům ? Ale říkal jsem, že i Blaník už si s tím nevystačí. Češi přes veškeré podobné snahy začínají vidět do světa a tento počet posluchačů klesá... Takže i na Blaníku nasadili třeba italské disco typu Drupi. Objevil se tam poprock typu Roxette atd.atd. Takže je to otázka deseti let, kdy se na takováto zvířátka typu plagiátorky Vondr třeba zcela zamomene a nastane tady konečně normální stav.
Ostatně Impuls už se pokusil o změnu, ale ještě je asi brzy, protože s tím neuspěl a musel se vrátit zase zpět do starých kolejí. No, nic méně ČRo by mohl jít příkladem a pomalu své nacionalistické stanice začít měnit na oldies stanice, tedy vyházet kopie a začít dávat originály. 817x v měsíci Vondr to je opravdu otřesné a varující číslo. 27x za den. To je každou hodinu 1x Vondr. To je naprosto šílené. Pak ať se nediví, že jsou na tom s poslechovostí tak špatně a že na ně mladší generace kašlou. U nich už Vondr nemá ochranu ostnatým drátem a cenzurou, ti mají internet a vědí, co se kde hraje...
Ještě to doplním. Po dvaceti letech se nejspíše už podařilo v ČR na FM, vyhrát boj o rock.
Tedy rockové stanice:
Beat, Gama, Oldies radio, Rock Max, Haná Olomoucko Sky Rock, Rock Zone, Rock Radio, Hey a Čas Rock.
To už je solidní základ a z toho už se dá vybrat.
Ale je třeba vyhrát boj o folk a country.
Country rádio, Samson, Radio R, Čas Brněnsko Folk a country. To je zatím neuspokojivé.
Bývalo to i lepší např. nežli zničili Eldorádio, Karolínu, Presston...
Je třeba do vysílání dostat opravdové české písničky a nikoli plagiátorky zahraničních hitů...
Dále je třeba vyhrát boj i o zahraniční POP, tedy OLDIES RADIA.
Tedy originály oněch zahraničních hitů a nikoli jejich nepovedené české kopie.
Zde by opravdu Český rozhlas mohl a měl jít příkladem...
Je třeba vyhrát boj o techno, house atd. Tedy jedna stanice, Helax, to je velmi neuspokojivé,
k tomu lze přičíst i dance, opět jen s Dance rádiem v Praze, též velmi neuspokojivé...
Takových stanic by mělo být alespoň 5. Nejlépe by bylo vytvořit třeba jednu z ČRo 1,
ale to by politicky nikdy neprošlo...
Tak až se soukromníci probudí...
Tedy pochopí, že i na tomto se vydělává...
Nedoufám v žádné velké úspěchy boje o alternativu a jazz.
Tedy rozšíření se Radia 1 z Prahy, ale mohli by jít alespoň do DVB-S.
Návrat Wave na FM také není asi už možný.
Tak tedy potom, co nejrychlejší rozšíření DAB aby v něm bylo všude.
U jazzu by mohl velice pomoci ČRo, tedy dát Eurojazz do DAB+, do DVB-T do DVB-S.
No uvidíme. V každém případě dvacetiletý boj o rock už je asi vyhrán.
Zda vyhrajou zahraniční oldies a česká písnička
proti normalizačním plagiatorům zahraničních hitů, to je otázkou. Zatím se tak nestalo.
Zda dostanou mladí zelenou s house, technem, dance apod. styly. Uvidíme, zatím se tak nestalo.
Tak to je pravda,přesně takhle *urví muziku Český rozhlas Brno.Tam jako by se zastavil čas před 22ti lety.Stále dokola totalitní hity,ten největší škvár co tehdy existoval a když náhodou pustí zahraniční píseň tak jen Beatles nebo Abbu. Skanzen totality.
To je samozřejmě nesmyl všechno museli mít ošetřeno, protože bylo potřeba aby čeští autoři mohli inkasovat za použití na západě. Aby je tam svazy a producenti brali do úvahy, tak i tady se přebírání muselo licenčně všechno čistě vyřešit. Že majitelé práv měli "nůž na krku": buď nám to dáš levně nebo to nevezmeme, je druhá věc. Je třeba známý případ, jak si John vyškemral na skupině Frankie Goes to Hollywood jejich písničky do filmy "Bony a klid" za 1 korunu.
To je samozřejmě nesmysl, protože zrovna Vondráčková a Gott kradli jako straky. A dorovnávalo se to až po roce 1989. Mluvíme o starých krádeží, rok 1970-1978 apod. V době kdy se točily nějaké Bony a klid už dávno došlo k uvolnění režimu, což bylo točeno někde v roce 1987, tedy 2 roky před revolucí, to bylo o něčem zcela jiném, to už se tuhý režim takových dobrých 5 let kácel a to už jednali. Před tím jenom kradli. Jediné v čem máte naprostou pravdu, je ten poměr cen. Tedy, když se to po roce 1989 přes OSA srovnávalo, tak aby z těch zlodějů alespoň nějaké prachy dostali, tak se to počítalo, tak asi jako když se sjednocovalo Německo, kdy východoněmecká marka měla cenu 3 Kčs a západoněmecká 10 Kčs. Přesto se bral poměr 1:1. Tak toto bylo něco podobného. Zaplatili, ale tak asi v poměru místo 100 dolarů, jeden dolar. Ale je to papírově srovnané a v pořádku a jsou čistí. Tedy je to asi něco jako ten zloděj, co si odseděl těch 6 let za vytunelování čehosi a pak si nechal trest vymazat a dnes kandiduje do Rady ČRo. Prostě zaplacené to je. Ale rozhodně za tuhé normalizace se západem nejednali. To až tak minimálně 10 let později. Pak už ano. Což byl také takový průlom o kterém se ví, tedy, že s koncem socialismu, v předzvěstí jeho pádu, se začínali najednou chovat slušně a normálně.
A mimochodem zrovna u Vondráčkové s tím byly problémy a velice dobře si pamatuji, jak se v našem tisku rozčilovala jaké s tím má potíže a že ti, kdo to za ni vyřizují nemohou mnohdy ani toho majitele autorských práv najít atd. Protože ten komu to ukradla umřel, jeho děti taky umřeli, pak to zdědil nějaký bratranec, ten to někomu prodal atd. atd. přesto to musí mít vyžehlené a zaplacené aby mohla fungovat a konkrétně zrovna ona z toho byla těžce na mrtvici, což by snad i šlo dohledat v dobovém tisku. Prostě se jí to platit nechtělo a zveličovala veřejně jak je to pro ni obtížné a obtěžující !
k případu:
Vy i další zpěváci jste za minulého režimu vydělávali na převzatých zahraničních hitech a neplatili ani korunu za autorská práva. To vám nevadí?
Osočování je zbytečné. Písně jsme přebírali, ale autorská práva se vůbec netýkala interpretů, ale vydavatelství. To šlo úplně mimo nás. V té době vůbec neexistovaly nějaké mezinárodní smlouvy. Po roce 1989 se situace samozřejmě změnila. Ale nevzpomínám si, že by se někdo ze západu zpětně dožadoval nějakých peněz za použití jejich originálů třeba v 70. letech.
Zdroj: http://ona.idnes.cz/helena-vondrackova-nemuzu-uz-marnit-cas-f0b-/spolecnost.aspx?c=A061106_103525_ona_ony_ves
Tak samozřejmě tam jsou chyby, mezinárodní smlouvy normálně existovaly:
Úmluva o zřízení Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO/OMPI) se sídlem v Ženevě - Československo od 22. 7. 1970
Bernská úmluva o ochraně literárních a uměleckých děl ze dne 8. 9. 1886 - Československo od 22. 2. 1921
Mezinárodní úmluva o ochraně výkonných umělců, výrobců zvukových záznamů a rozhlasových a televizních organizací, uzavřená v Římě 26. 10. 1961; - Československo od 14. 8. 1964
Ono nejde snad ani tak o to, že by se na západě dožadovali... / I když u Rudy z Ostravy se tak stalo.../ Ti ani nejspíše nevěděli, že nějaká Vondráčková existuje a že něco od nich zcizila.... Ale šlo o srovnání v rámci OSA atd. Pokud měli být jakýmsi ,,vymahačem" a zastupovat kohosi, tak ten někdo musel mít ,,čistý štít" tzn. musel prokázat, že to má zaplacené a musel to doložit... Musela si to ,,vyběhat sama" tedy jí pověření zástupci.... manager, vydavatelství...to už nevím, která agentura ji to zajišťovala, ale musela mít doklady, že je to vyrovnané... Tedy pokud chtěla aby ji OSA v tom zastupovala, musela mít doklady... tedy, kdo to složil, že to může zpívat s jeho dovolením atd. To musela mít... nějaký výmluvy, že se za bolševikA smlouvy nedělali a že si nakradla, co viděla nebo lidi kolem ní, to už jí po 89 moc platné nebylo...
Tady navíc jsou ty agentury dvě aby byl správný bordel, jedna jsou zpěváci, autoři...druhá jsou ti studioví pracovníci, výrobci zvukových záznamů atd. a platit se musí oběma...
PS: Jinak si všimni, už způsob, jak ta coura reaguje... Tedy on se jí zeptá, co ona na ty krádeže a ona řekne, že je to osočování...No, uznej není to vulgární a sprostá děvka ? A pak řekne, ona nic, ona muzikant, to všechno vydavatelství, strana atd. Hehehe...Jo, ale po 89 si nesrovnávalo profil vydavatelství, to nejspíše krachlo nebo si ho někdo koupil atd. Tam si musela srovnat štít ona...
Jinak by jí OSA prostě nemohla zastupovat... Takže týká se to jí a ne nějakých vydavatelství... Konec konců, když byla tak uvědomělá, tak mohla tehdy říci soudruhům a vydavatelům, ne, že ?
Interpretovi je to vážně jedno co mu producent podstrčí. Stejně tak nedávno žvatlala Ewa Farna že její první hit "Měls mě vůbec rád" je originál a nebyl. Bylo to ze světový databáze, kde se to rozprodávalo všude po světě a bylo už 10 verzí. Ani vy se v tom nevyznáte tak to nemůžete chtít po zpěvácích. Zvukaři jsou v "agentuře" OAZA, takže jsou tři. Kdybyste platil jen dvěma tak už jste zloděj. ;)
Dominantní vydavatel té doby "Supraphon" nezanikl a stále existuje.
No, já taky ale od nikoho nic nepřebírám, takže to by si snad měli hlídat a ne to házeet za hlavu... Už jen proto aby se potom nezesměšňovaly... Však tady se dějí soudy o slovíčka a o grify a kousek melodie... A nedovedu si představit natočení celé věci a nezeptat...Takže ať holky ze sebe nedělají jelita a blbě nežvaněj...
Ne jsou dvě, myslel jsem tu OAZA, tam je veškerý technický personál a spol. jen jsem si nemohl vybavit honem název...
Jo já vím Supraphon, Panton, Opus... Ale už nevím, co komu patří a kdo to koupil a v jakém je to stavu... Loděnice stále razí a jsou úspěšní to vím, ale pro koho dělají, to už také nevím...
Schválně jsem se na ten Supraphon díval, takže cituji:
,,Novodobá historie značky Supraphon, jenž se píše od roku 1989 přinesla změnu vlastníků. V letech 1993 až 2008 se stává většinovým akcionářem vydavatelství Supraphon společnost Bonton a.s., která zároveň vlastnila nakladatelství Albatros, Bonton film, Bonton Music a další významné společnosti působící v oblasti kultury. Od podzimu 2008 se majitelem stává Music pro a.s. ....´´
No, když by to bývalo zůstalo pod Bontonem, tak ten jak známo krachnul a zbytky koupila SONY MUSIC. Takže BONTON dnes jede a patří kompletně SONY MUSIC.
No ovšem ona to od Bontonu koupila ta MUSIC PRO a tu zase koupil kdo ?
Warner Bros. ? EMI ? A ty šly taky na buben a sháněly kupce, ne ?
Každopádně bych to neřešil, prostě Supraphon jako takový v podstatě neexistuje...
Jen nějaká filiálka někoho, buh ví koho...
A na víc jsem se teď díval na jejich nabídku a mimo vážné hudby tam mají opravdu kulový...
Neměli ošetřeno vůbec nic a zrovna ABBA jednou na tento dotaz odpověděla, že jim jsou zpěváci z východního bloku prakticky fuk, protože by z nich stejně nic nedostali.
A čeští autoři na Západě dostávali zaplaceno za vystoupení nebo od hudebního vydavatelství (při vydání LP), což nemá nic společného s placením za autorská práva původním autorům, protože dost těžko by na Západě někdo zpíval převzaté věci nebo je dokonce ještě vydával na deskách.
Jediné co by mohlo (ovšem čistě teoreticky) nastat je, že by nějaký zahraniční zpěvák/zpěvačka převzal/a skladbu od CZ autora a "na revanš" by nic neplatil. Ovšem to je pouze teorie, protože taková skladba snad ani neexistuje :o)
Tak úplně jedno jim to určitě nebylo, neboť je známá epizoda, že v SSSR vyšlo album ABBy výměnou za vagón ropy ;)
K českým autorům: Karel Svoboda má několik zářezů v zahraničních produkcích (Mája).
Určitě jim bylo jedno, jestli si tady nějaká lokální kravka nazpívá jejich hit, protože na popularitě jim to neubralo a autorský honorář by se stejně z ní (resp. státu) špatně doloval.
A Včelku Máju znají i v SRN a ve světě v podání Gotta, takže snad vyjma jakési japonské překopávky (což jsem jednou slyšel) to jiného interpreta stejně nemá.
no kdyz jsi to nakousl.. http://www.abradio.cz/radio/158/radio-vodopad/
K tomu se vaze "vesela historka z nataceni". Kdyz mi AB radio poslalo mail ze spustilo novou stanici kde hraje jen ta starastruktura, tak ja cetl ze to je rado Vodpad - misto Vodopad, na to me upozornila az dcera pozdeji.
Nerad bych paní Helenu urazil, ale tohle je už vrchol drzosti co si tato žena vůbec dovoluje. Nejdříve tahanice s Martou Kubišovou a když nevysoudila peníze, tak se snaží ždímat Radiožurnál. Doporučil bych p. Vondráčkové, aby začala dělat písničky, které budou oblíbené, tedy zároveň žádané a jistě se objeví na mnoha stanicích i Radiožurnálu. Popravdě mi tato dáma těžce vypadla z oka po všech těch aférách, které poslední roky rozpoutává. Osobně ji tedy slyšet po tom všem nemusím.
To je pravda, to mi také napadlo, jak v iDnes...
Ale nic méně, je to o ČRo a to je vážná věc....
Konec, konců týká se to i DIGITALU http://www.digizone.cz/clanky/poslanci-hlasuji-i-o-osudu-janecka-a-duhana/ tedy kdo se dostane do RADY ČRo ?
Bude hrát pro takovéto Vondráčkové ?
Bude hrát pro DIGITAL třeba pro DAB/DAB+ ?
Ona to zase není sranda...
Představme si vítězství takové vondračkovic kliky...
www.teleko.cz to bude moci zabalit a www.telekomunikace.cz s DAB/DAB+ taky.....
A bude nám tu řvát z FM vondáčková...
Takže ono to zase až tak moc od věci není i když je to hodně bulvární záležitost...
Ačkoliv se od doby, kdy se vdala za pana Michala, chová paní Vondráčková poněkud hamižně a zvláštně, přece jen si myslím, že si tak těžký odpis nezaslouží. Souhlasím, že ty její předělávky ve velké většině na originály nemají, ale její přínos české hudbě je nezpochybnitelný. Nebýt "ukradených" hitů, tak (alespoň) jejich melodii bychom vůbec neznali; určitě ne před revolucí. Na těch písních vyrostla spousta lidí. Co by se před 89. hrálo, nebýt "padělků"? Dechno a internacionála...
Ale to přece není pravda, tady jsme nebyli izolovaní jak nějaká severní Korea. Tesla musela vyrábět rádia se západní normou a TV s PALem a 5,5MHZ zvukem, protože k rakouské nebo německé hranici to měla blízko minimálně třetina republiky. Dokonce STA na panelácích byly nastavené pro příjem zahraničních TV. Kromě několika málo písniček jsem originály znal už tehdy, takže jaký přínos? Možná by ČS rozhlas bez "padělků" hrál víc dechovky, ale mezi lidmi stejně kolovaly "západní" nahrávky. Jen by na tom pár vyvolených "zasloužilých" umělců tak skvěle neparazitovalo.
Já by jsem neřekl, že jde o těžký odpis, já by jsem řekl, že jde o těžký a zcela nemístný protekcionismus. 817x za měsíc tj. 27x za den tj. 1x za hodinu....To je naprosto strašné !!! I když by jsme vzali do úvahy, že písnička trvá 5 minut a že by tam vůbec nikdo, nijak nemluvil, přičemž ono se tam mluví a hodně, tak by to bylo dejme tomu 12 písniček v hodině, ale ono je to spíše 6 nebo tak nějak. A jedna z toho je v každé hodině, denně, 1x Vondráčková ! To je naprosto něco šíleného. A je dobře, že to takto sami sečetli a přiznali barvu. Tj. naprostý otřes. Kde jsou ty stovky ostatních, zejména nehraných zahraničních, kterým takto zabírá místo ? Jak si vůbec toto může ČRo dovolit ? 1x v hodině denně hrát jednu a tu samou osobu. 817x za měsíc ? Šílenství... Co nějaká rotace ? To jim neříká nic ? Kultura ? Trochu vzdělání posluchačů... Oni hrají 1x v každé hodině Vondráčkovou... Naprosto neuvěřitelné... To je na vyhození ředitele... Z fleku... Co ostatní... Kolik zná ten člověk zpěváků ? Deset ? Když má 1x za hodinu Vondráčkovou ? Kdo za toto nese odpovědost...Hudební ředitel...? Dramaturg... ? Vyhodit. Pak se nelze divit, že je nikdo neposlouchá. 1x za hodinu Vondráčková. Hrůza.... Opravdová hrůza.... A ještě by bylo velice zajímavé, když by řekli přesně názvy. Aby se pak nezjistilo, že sice hráli 817x a každou hodinu 1x. A že to ve skutečnosti bylo PĚT TĚCH STEJNÝCH DOKOLEČKA. Jsem naprosto otřesen těmito zjištěnými čísly. To nemají koho hrát ? Že jednou za hodinu hrají Vondráčkovou ?
No, jestli sedí v rádiích takoví "experti" hudební redaktoři jako byl komunistický pouštěč M. Skalka a další, kteří ještě donedávna (a možná i nyní)pracovali pro rozhlas, tak pánbůh s námi. Mimochodem, pamatuji pořad někdy z osmdesátých let, kdy občas ČT vysílala asi půlhodinové bloky zahraničních skladeb, který uváděl tuším právě Skalka. Málem jsem se jednou po.ral smíchy, když vydával skupinu Pretenders (kde je navíc tmavovlasá zpěvačka) za skupinu Blondie...
Je sice naprostým faktem, že Skalka byl naprostý debil, ale ono si i Tůmovi přezdívalo tehdy pošměšně Blůma.../Tedy v povorovnání s Jiřím Černým nebo Petrem Dorůžkou.../ Ovšem zase o J.Černém řekl svého času otec Petra, Lubomír Dorůžka, že je to diletant... Tedy myšleno tehdy na Černého... V každém případě dnes Tůma funguje velice dobře na Beatu. Vojtěch Lindaur je tam taky. Petr Dorůžka bývá na Vltavě a i na Leonardu. No a když člověk slyší ty experty, co se vyskytují na privátech... Kdy jsem třeba slyšel jak na Radiu Kiss tvrdili o Nazareth, že jsou to Němci. No tak pak to všechno klesá tak hluboko, že vzpomíná na Skalku pomalu s láskou. Až sem jsme to tady dopracovali. Jinak ale ČRo dokáže postavit schopné lidi, např. takového Klusáka na Wave. Takže oni na to mají. Jak archív, tak personál. Oboje tam je, jako nikde jinde. Jenže nemají schopného ředitele a mají za krkem zcela neschopnou, sabotérskou a zlodějskou a zcela zbytečnou Rafdu ČRo. A přesně dle ní to vypadá. Tedy, když by jí byli po vůli tak to vypadá ještě 10x hůře, to ještě, že tam najdou dost statečnosti a snaží se jí občas bránit. A věčná škoda je Caffourka, ten snad od zrušeného E+M nebyl nikde. Vlček se pak uhnízdil na Rock Zone.
Ještě chci říci, že ono to migruje navzájem. Čili, když se např. totálně podělala Radio Černá Hora / trochu odbočím, oni tam byli zrálí na nějaké sloučení s Fajn, či Hitrádiem apod. ale pak hodili zpátečku, zachránili se, ale jedou zpraseně, tedy mix E2 a Hitrádia, ale před tím hráli normálně underground, indies, blues atd/ tak tamní expert na šedesátky a blues atd. jakýsi p.Dostál odešel do ČRo Olomouc. A to je taky člověk, kterého si lze bezmezně vážit. Takže tam by se nechalo postavit několik hvězdných teamů, ty lidi tam prostě mají. Jen by se to muselo smyslplně překopat aby to mělo srozumitelné názvy, přerozdělit programy aby se to nedoublovalo vzájemně a dát jim nějaké pravomoce, tedy jasné DJ s jasnými autorskými pořady a vizi se zřejmým odstupem od těch korovrátků s kterými se jak pitomci nahání. A do 5 let jsou na absolutním výslunní.
Dobře. Nehrají ji na Radiožurnálu, protože Radiožurnál chce přitáhnout mladší posluchače.
Nehrají ji na Česku neboť jde o zpravodajskou stanici. Nehrají ji na ČRo 6 protože
je to publicistická stanice. Nehrají ji na Vltavě, protože tam nepatří, je to kulturní stanice.
Též ji nehrají na Wave, protože je to stanice pro mladé a nemá tam, co dělat.
Nehrají ji ani na D-Dur, protože jde o stanici pro vážnou hudbu.
A nehrají ji doufám ani na Loenardu, protože tam hrají také docela slušně a tato stanice
oslovuje mladší lidi nežli přestárlá Dvojka. Hrají ji tedy na Dvojce a na regionálních stanicích.
V těch aby se prase vyznalo, kolik jich vlastně je. http://www.rozhlas.cz/stanice/portal Zde jich je v této chvíli 13 kusů.
Ale krajů je 14. Ovšem zde nyní svítí BRNO a ZLÍN současně.
To odpojovák pro Zlín zanikne nebo co ? Naopak zde svítí samostatně Liberec a Karlovy Vary.
Ty zůstavají nebo co ? Kdy bude ČRo zbaven nesmyslných názvů typu SEVER, VYSOČINA, REGION, REGINA atd.
A budou zavedeny řádné názvy jako Ústí nad Labem, Praha ? atd.
Slíbili to, tvrdili, že to udělají. Dosud to neudělali.
Nic méně tedy u 3 jsou to stejně stejné frekvence, tedy nebudu brát ty odpojováky v potaz, stejně je to nesmysl, nařízený zákonem praštěnými politiky.
Takže budu počítat 11 kusů. Když tedy přičtu DVojku /Přejmenování také nebylo dokončeno,tedy
Radiožurnál je stále RŽ a nikoli Jednička jak mělo být./ Tak dostanu 12 kusů celkem
12 možných míst, kde tedy může být a je. Pokud vezmu v úvahu, že tedy každou jednu hodinu,
zazní z jednoho z těhle 12 míst. Znamená to, že na jednom a tom samém místě se objeví 1x za půl dne,
tedy dejme tomu po 11 hodinách. To je šílené. To znamená, že já si nemohu takovou stanici
ani na půl dne pustit v práci, protože jak bych to tam slyšel, tak bych se poblil a musel ji vypnout.
Co půl dne tak tam je. Na dvanácti místech. Denně. Stale. Měsíc, co měsíc, rok, co rok.
To je opravdu šílené. Proboha to by nestačila 1x za 3 dni ? Nebo 1x za týden ?
Pro mne by to bylo až, až, fakt tak 1x za měsíc.
To je fakt šílené. Na co si ta kravka stěžuje ?
To je opravdu zcela nemístný protekcionismus a nic jiného.
Není snad u ČRo druhá taková osoba, který by tam byla takto zcela nemístně protěžovaná !
Ale možná konec, konců spustila něco o čem by neškodilo pohovořit.
Když to dokázali takto pěkně sečíst u ní aby jsme viděli, co je zač a jak jí lezou do zadku a nahrávají. Protože 817x za měsíc není rozhodně normální číslo, to je nesmyslně moc.
Mohli by ale totéž udělat u ostatních. Tedy zveřejnit žebříček nejhranějších 20,
tedy s nejvyšším číslem, případně 40. Ať si uděláme obrzek trochu do jejich kuchyně.
Ať zveřejní 40 nejhranějších, plus čísla.
A bude se hned vidět pro koho tu hrají a co tam vlastně dělají a šijou.
Že si Vondráčková někde vydupala u Štrougala protekci ještě neznamená, že ji za to má někdo obdivovat nebo snad děkovat, že tady přezpívala skladby od skupiny ABBA a dalších. Za to může být ráda, že ji v 89 nehodili z balkónu Melantrichu dolů a dokonce má prostor i na obrazovkách a v rádiích, takže ať zavře papulu a odtáhne i s tím šaškem někam do ústraní.