Pokud se týká získání nových přístupových údajů, tím už jsem si prošel.
Na Czechpointu vám vytisknou dvě stránky A4, z nichž na jedné se nachází takzvané ID obálky a na druhé nové ID datové schránky. Na email vám potom dojde aktivační odkaz, kde zadáte oba vygenerované údaje. Tím se dostanete do své datové schránky a prvním vaším krokem bude opět změna hesla.
Jediným zajímavým problémem ale může být fakt, že systém nutně vaši emailovou adresu znát nemusí (pokud jste si nenastavil notifikaci o příchozích datových zprávách), protože pokud jsem si zatím stačil všimnout, emailová adresa není nikde vyžadovaná jako povinný údaj. Jak to funguje v tomto případě, nevím.
Samotné získání nových přístupových údajů na Czechpointu netrvalo déle jak pět minut. Nicméně otravné je, že musíte chtě nechtě vyrazit do offline světa :)
Pokud žádáte o nové přístupové údaje tak je předpoklad, že ty staré nemáte, takže když Vás pak systém vyzval ke změně hesla jak píšete - chtělo to po Vás jen nové heslo? Nebo místo starého hesla ID obálkly?
A mohu se ještě zeptat, jak dlouho trvalo, než Vám byl e-mail doručen?