Po přečtení článku a zamyšlení nad posledním odstavcem mě překvapily dvě věci:
1. kolik emocí má někdo spojeno s procházením emailů, vždyť nejde o život...
2. připadá mi, že doby kdy se něco podstatného řešilo přes maily jsou dávno pryč. Celkově za den dostávám jednotky mailů a v průměru se tím zabývám asi tak minutu denně. Jednak je to dáno automatizací, dále se důležitá interakce přesunula na jiné vhodnější platformy.
Takže za mě - kdyby se toto objevilo před 15 lety, tak to asi udělá díru do světa, ale teď už jsou běžné postupy někde jinde. Schválně jsem se podíval do schránky, měsíčně napíšu 1 pracovní mail, asi 3 ohledně podnikání a 5 soukromých.
Především v korporátu rozhodně neplatí že e-mail je " to-do-list, do kterého vám můžou (i cizí) lidé bez vyžádání přidávat úkoly, s jejichž řešením vám nikdo nepomůže.".
Počet lidí kteří mně můžou přes e-mail úkolovat je velmi malý, na všechbo ostatní jsou projektové a tiketovací systémy.
Ta tuna věcí c by se u e-mailu dala zlepšit je podle mně někde úplně jinde.
A hlavně mně přijde že to co autoři Hey řeší se dá poměrně dobře řešit pomocí filtrů. Ano, je to ze začátku víc práce, ale mám to plně pod kontrolou a nejdem váaný na konkrétní službu.