No svým způsobem je. Ale opět jde spíše o vaše workflow. Pokud sednete k e-mailu a máte nutkání hned lézt do screeneru, žádná appka vás nezachrání :) Princip je ten, že přednostně pracujete s Imboxem a Reply Later. V tom prvním jsou novinky od schválených adresátů, v tom druhém vás čeká úkol na chvíli, kdy budete chtít odpovídat. Screener může přijít ve chvílích volna, až opravdu máte vše ostatní vyřešené. Takhle to tedy nyní chápu a řeším já.
Ano, máte pravdu, v tuto chvíli to taky vnímám spíše jako osobní e-mail, tedy nejen kvůli tomu, co píšete. Na druhé straně, je to o prioritách a návycích. Screener lze vnímat i naopak: jako složku zpráv od potenciálně úplně nových klientů, záleží na tom, zda vám chodí více spamu nebo klientů :). I tento pre-filtr může být ale jisté vodítko pro workflow, protože práci s e-mailem bychom měli plánovat a strukturovat. Někdy např. odpovídáme na běžící věci se známými lidmi, jindy máme zase chuť a čas řešit nově příchozí poptávky. To, že to mohu oddělit, mi přijde dobré.
Zda je, či není Hey „řešením pro všechny“? Nikde jsem o tom nepsal. Naopak. Všimněte si titulku mého článku.