Zajímalo by mě, co na tom tak dlouho trvá. Pár zvukových procesorů - pro různá použití - už jsem za život nastavil. Od produkce v hudebních klubech přes audiostreamy po TV vysílání. Jak low-cost řešení s procesorem za trojku, tak profi programovatelné zvukové procesory za desítky tisíc. A nevidím jediný důvod, aby to mělo trvat více jak dva dny. A podle mě se tohle může ladit už před ostrým spuštěním. Sestavit si nějakou testovací smyčku, kde budou třeba tři žánrově rozdílné videoklipy, reklamní blok, předěly.. a pak sledovat hodnoty na výstupu vč. dodnes nenahraditelného subjektivního posouzení... to přeci není nic komplikovaného. Samozřejmě po spuštění je prostor pro drobné korekce. Ale ty už by měly být skutečně jen jemné, které pozná spíše jen "vycvičené ucho"...
Protože se do toho montuje kazdej vocas, co ma díru do ....le.
Nejaký normal jim nic neříká. Taky nechápu, jak to můžou takhle pustit ven a dokonce to tak nechat vysílat. RS1 vysílala několik tydnu TV Šlágr s audiodoprovodem cca 20dB pres limit. Jak přes kytarou krabičku... Bombardovali jsme to i tady a jedine co se s tím udělalo, byl totální blackout - tma a ticho....