A když vidím TUHLE reakci, docela chápu, že spousta lidí vůbec nedokáže ocenit práci profesionálního designéra a odlišit ji od rádobynávrhů "synovce naší uklízečky" :)))
Notabene když někdo považuje design odborného webu tohoto typu za "triviální".
Mimochodem, nějak nerozlišujete, že tyhle designy nedostal nikdo jako zakázku a nepracoval na nich CELÝ MĚSÍC po celé dny. Protože zadarmo, vznikaly návrhy jen někdy ve volném čase, navíc zdaleka ne každý čekal na startovní čáře od začátku měsíce na stratovní výstřel - někdo se třeba dozvěděl o soutěži týden před koncem a mohl tak mít na zpracování fakticky jen pár hodin, po tři večery po práci.
Ano, skutečně profesionální design potřebuje aspoň měsíc (fulltime!) jako naprosté minimum a ty "nechutně vysoké ceny" nejsou pro nic za nic. Investice za dobrý návrh se několikanásobně vrátí. Grafický vzhled je až to poslední a jen malá špička ledovce, zlomek toho, co je podstatou designu webu. Ale kdokoli to vidí jinak, nemusí dát za návrh svého webu od 50kKč výše, nechá si ho udělat od onoho obligátního "synovce naší uklízečky" a pak třeba po roce do webu přestat investovat úplně, protože je to úplně k ničemu, naprosto vyhozené peníze a vůbec to nefunguje. Zatímco konkurenční web navržený za 200 tisíc funguje úžasně a vydělal už pár milionů.
Ovšem odlišit, kdo vám za ty desítky tisíc udělá jen hezký (nebo dokonce jen líbivý či kýčovitý) kabátek, nebo dokonce ani to - a kdo navrhne skutečně dobrý a funkční web, to je strašně těžké. Ale to je obecný problém v každém oboru, nic specifického pro webdesign.
Dobrý nápad se totiž nedá vymyslet, ten musí přijít - a to těžko uspěcháte. Po jeho zpracování je třeba výtvor s odstupem několika dní sebekriticky zhodnotit - a vždy je co upravovat. Tuto fázi zopakujete několikrát. A čas letí.
Pokud si navíc uvědomíte, že spousta tvůrců má nasmlouvané zakázky a Lupě se tedy nemůže věnovat naplno, je měsíc docela krátký termín.
Kdyz tak vidim vasi reakci, uz plne chapu nektere nechutne vysoke ceny za jeden design. Inu, tak to dopada, kdyz na trivilni graficky navrch nekomu nestaci CELY MESIC.
Myslím,že času bylo dost.
A jinak mi nezbývá,než s vámi souhlasit(sám sem se o tom rozepsal dost),ale co mohli dělat jiného než skládanku.Červený to musí být,čtenáři by změnu rozhodně nepřežili a zdá se mi,že pokusy o jiné logo dopadly v lepším případě špatně,v tom horším katastrofálně(např. vaše oblíbené 16).
Ale fakt půlka připomíná živě (nejen barvou) a druhá tři sloupce toho českého php systemu na blogy.
Souhlas. Uniformně fádní tři sloupce, písmo co nejmenší to jde (pokud možno aby to - bez lupy! - nešlo vůbec přečíst), pouze samé variace na bílo červenou skládačku. (Nejodvážnější se pustili i do divokých oblastí žluté, och.) Copak nikdo nemá kouska fantazie a špetku originality? Jediné, co se mi líbí, je to bauhausovské logo ze 17 (ale jen to logo), jinak není pro co hlasovat... Smutné.
:(
Na druhou stranu, jestli má IInfo pocit, že se dá kvalitní design udělat za necelý měsíc, mimo hlavní práci, někdy po večerech, tak to je snad ještě smutnější. S tak nesmyslným termínem to musel leckterý profesionál zabalit preventivně už předem a raději se do toho ani nepouštět.
Tak nevim, podle tech navrhu se mi spis zda, ze se soutez zvrhla na to, kolik odstinu barev se da nacpat na jednu stranku a jak moc zhulenym pismem se da vykouzlit logo. Pripadne kolik sloupcu vedle sebe na stranku se da nacpat.
Nechteli byste za Internet Info udelat i navrh vlastni pro ktery by se dalo hlasovat?