Nějak jsem vás nepochopil. I na pánskou reklamu může mít žena názor. A vůbec tu nejde o hygienu a vůni. Vy například hezky voníte a uvnitř můžete být úplně schnilý.
Ale tady nejde o to, jestli je reklama (podle vás) na dobrou a přínosnou věc. Tady jde o její nápad a zpracování. A v tomto, podle mně a spousty dalších jiných, Old Spice jednoznačně vede s naprosto dementním nápadem a i ubohým zpracováním.
Možná na světě je země, kde to je brané jako oslnivý nápad, ale myslím že u nás je jen k smíchu.
Já nechápu, proč je vůči té reklamě na Old Spice taková nenávist. Mě se líbí, je vtipná a má šmrnc, přesně takový, jaký by měl deodorant mít. Je škoda, že čtenáři Digizone, které jsem dosud považoval za inteligentní, nedokáží tento humor a nadsázku docenit. To mnohem více mě irituje reklama s padajícími anděly, která by tu IMHO měla být na prvním místě místo Old Spice. Tak a teď do mě, prosím.
Což o to, požadovalo ji hodně čtenářů, a já jen poněkolikáté zopakuji, že anketa se týká reklam, které momentálně jdou na českých televizích, což není tento případ.
To je otazka ryze kulturni. Jsou kultury ktere maji vonave pizma. Jsou i kultury ktere diky strave maji tak vonavy pot, ze vonavky jsou na okraji zajmu i mezi zenami. Naopak zeny v karibiku imponuje prirozena muzska vune.
U nas je to dane asi tim, ze vetsina chlapu je tlusta, zere spatne jidlo, nesportuje a huli. Tudiz to musi necim prebit.
Není to záležitost Pánská tedy CHlapská?!! =) v dnešní době by hygiena a hezky vonět by neměl být velký problém =) ovšem někteří můžou mit s reklamy typu OLD SPice velký problém =) naštěstí se tito jedinci slučují do menšiny a to nejen té snědé =)