Nevím, proč taková zášť vůči této reklamě. Naopak, na produkty tohoto typu je to podle mě jediná docela vkusná reklama.
Hlas dávám Dobré Mámě, to je vážně úlet, na tu jsem alergický. Zbylé tři ve mně žádné vřelé emoce nevzbuzují. Do dalšího kola také něco zašlu, s největší pravděpodobností mnou tolik nenáviděnou reklamu na Axe s padajícími anděli.
Reklama na Axe sice není kdo ví jak originální, to, že kvůli vůni spadnou z nebe andělé, to by vymyslelo i dítě. Ale je to hezky zpracované a v životě by mě nenapadlo tuhle reklamu označit za dementní. Pořád přemýšlím co poslat jako skutečně trapnou reklamu, určitě jsem jich viděl dost, ale nějak si nevybavím ty největší klenoty. P.S.: Jako dementní reklamu bych zaslal pouze tu, která sebe sama za dementní nepovažuje, ale naopak se bere vážně. Ti, co točí dementní reklamu schválně kvůli upoutání pozornosti, tak si zařazení do ankety dle mě nezaslouží. ... Už vím, co bych asi poslal, buď tu neuvěřitelně špatně zahranou reklamu: Kde jste byla? Mmm, měla jsem schůzku s Presidentem (sýr). A nebo ta s jiným sýrem a hypnózou, která je sice úmyslně dementní, ale zároveň si tvůrci mysleli, kdo ví jak nejsou vtipní, a přitom spadli do velkého trapna. Ale radši to promyslím.
Dementní na tom je, že andělé neprovozují sex s lidmi, takže je to stejné jako kdyby se pes namazal psím AXE a lidské ženy by z něj byly sexuálně vzrušené! :-)
Tak to je hodně ujetej názor. Tohle je reklama, milý pane. Takové dedukce jsou úplně zbytečné. Oni ti andělé taky mohli spadnout jen proto, aby si k tomu junákovi přičichli :)
ANO,přičichli kvůli kráááásné vůni a zase odletěli bez žádného sexu,tak tomu říkám optimismus ale je to hezká reklama na to vonět hezky a nesmrdět potem a být svěží a IN =) tak to je pro všechny Pozitivní že si koupíte něco co může vonět,ovšem nejlépe to zjistíte sami když si vůni produkt vyzkoušíte jak vám voní a pokud ano,tak si ho koupíte,něco podobně jako ženy kteří se v tomhle chovají delší dobu být krásní nejen pro muže ale třeba jen pro sebe že je se sebou spokojená že vypadá pěkně a hezky a tento názor budu já zřejmě považován za gay e ale být svěží a fit je projevem osobní inteligence,takže to o vás vypovídá jaký jste povahou a tím lidským přístupem k okolí...vypovídající o vás =)
Tahle reklama na Old Spice je zajímavá ještě jednou věcí: byla celá točená na jeden záběr !, a triky jsou použity jen na některé drobnosti (např. mušle, diamanty a deodorant v ruce na konci), ale ne na celek!
Výrobky Old Spice mohu doporučit. Jejich vodu po holení jsem kupoval už kdysi v Tuzexu. Deodorant Old Spice original používám dodnes, vyzkoušel jsem i jiné značky ale žádný jiný se tak neosvědčil. Nechci dělat reklamu této značce ale opravdu funguje. Dříve jsem byl řidič autobusu a v létě v tom skleníku mi velmi pomohl abych nesmrděl a neměl mapy v podpaždí.
Ovšem tato reklama v ČR se mi nelíbí z důvodu propagace výrobku "typickým Čechem". Nemohu si pomomoci ale asi jsem podvědomě rasista a ani o tom nevím.
http://www.youtube.com/watch?v=rdSZoQ-4AuY&feature=player_embedded Co sa tyka old spice..jedna z najuspesnejsich kampani vobec. A pre mna najoriginalnejsia reklama co teraz bezi. A co sa tyka dementnosti jednoznacne vyhravaju reklamy na sampony kondicionery, natierkove masla a margariny.
Tak všechny tyto reklamy jsou dementní, ale 4 z nich jsou dementní úmyslně a tudíž proti nim nic nemám. Co se ale bere smrtelně vážně a je skutečně dementní, je ta Česká spořitelna s tím duem kolegů. Otřes. Netušil jsem ani, že to není česká reklama. Takže hlas dávám jim.
Asi nejsem normální, ale tu reklamu na Buřinku ČS jsem ještě neviděl. Že by Česká Spořitelna inzerovala jen na některých specifických kanálech?
Jinak Old Spice se mi naopak celkem líbí a je to poměrně vtipné.
Hlasovla jsem pro Bonux, protože to je hrůza, stejně jako Dobrá máma.
Tedy, neuvědomil jsem si, jak bude rozhodování těžké :D Paradoxně jediná reklama, která mi nepřipadá tak dementní jako ostatní, je ta na Old Spice, která má nejvíc hlasů.
Ano, na tuhle reklamu jsem skutečně alergický, a to nejen proto, že mi old spajs vyrábí vyrážku. Prostě celý tenhle cirkus je tak hrozný, až je skutečně - dle mého názoru - nejhorší. Reklama na flašku od mlíka se mi celkem líbí, ostatní vály mě nechávají chladným býti.
docela by mi kromě subjektivních názorů diskutujících zajímala ještě u každé té "dementní" reklamy nějaká objektivní měřená čísla, jak plní účel. To je jak se přispěním reklamy prodává, zvyšuje se povědomí o značce atd. To se dneská docela přesně různými metodami zjistit a dělá to snad každá firma, která reklamu používá.
Sice chápu, že i Digizone má "okurkovou sezonu", ale což udělat anketu o dementní reklamě či nabízeném zboží na serveru Digizone ? Z prodeje reklamy, tedy poskytováním služeb firmám pro zajištění prodeje, je i Digizone živ.
Vůbec prodej/reklama živí hodně firem, nejen televizních programů a různých serverů. To co vysílají televizní programy nebo i články pana Potůčka pro ty TV stanice či Digizone jsou úspěšné pokud zajistí "sledovanost" a tedy vyšší příjem z reklamy.
Mimochodem, jako sledovanost a tedy zvýšení prodeje reklamy asi zajistila Digizone tahle anketa ?
Já je taky většinou znám jen bez zvuku a často zrychleně. Taky proto jsem byl docela překvapen, když jsem zjistil, že reklama kde se světla otáčí za nějakými lidmi, není na osvětlení, ale na odstraňování bradavic :-)
Jen pro pořádek, tak žádní grafici na úpravu pusy nebyli třeba neboť herci mluvili česky, byť tomu nerozuměli. Na youtube je ukázka jak točí obdobné spoty německy a chorvatsky a normálně se učí říkat věty v daném jazyce.
Naopak me se reklama na oldspice libi. Parodujicim zpusobem nabizi primo bozske a ultimatni schopnosti onoho vyrobku. Prijde mi i vtipna.
Hlasoval jsem pro burinku. To bych musel bejt vul, abych si financi produkt vybiral protoze k tomu dostanu tasku s trznice z logem Ladidas za 150Kc. Ale ostatni jsou tesne v zavesu.
"kde vystupují Petra Kern a Martin Wohlich"
No máte aspoň talent na vymýšlení jmen herců, které IMDB nezná ...
Ve skutečnosti to jsou Iben Hjejle a Mathieu Bisson.
Asi slavny a znamy rybar, reklama na nejakou banku. Google - mame smulu ze v Cesku mame tak aktivni PR oddeleni. Vodafone, totez, nuda. Padajici andele... napad mozna dobry, ale toci se to furt dokola. Old spice... co to jako ma znamenat?
V reklamě na Českou Spořitelnu vystupují herci Iben Hjejle a Mathieu Bisson, nikoliv Petra Kern a Martin Wohlich (to jsou smyšlená jména, podobně jako Lenka Veselá a Tomáš Fiala).
A tito herci otevírají pusu i bez grafiků, protože se těch pár vět česky prostě naučili do té míry, že artikulace vypadá poměrně autenticky. Samozřejmě pak byli předabováni.
mě se třeba líbí na těchto reklamách nápad.Mě spíš vždy iritují reklamy na vložky a nebo na psí jídlo.Aby v reklamě propagovali, že váš pes bude mít lepší trus po našem blafu tak to už mi příjde dementní.
Jak už někdo psal nahoře, z pěti kandidátů se mi nejvíc paradoxně líbí reklama na Old Spice, která má nejvíc záporných hlasů. Mám tušení, že je to sequel prvního reklamního spotu v tomto duchu "nejsem žena, jsem muž a proto mužně voním". To jsou reklamy, na které se dá koukat i bez zvuku, podle mě jsou vizuálně zmáknuté dobře.
Mě fascinovala ta reklama na Lidl, kde dali nějaký salám za tušim 39,90 , trikrát zopakovali a hned vedle hodili pampersky. Že by to bylo myšleno v kontextu na kvalitu toho jídla?
ja považuji za nejhorší a nejnepříjemnější reklamu předvánoční tesco !! "kuřízek" bože rve mi to uši, a rozežraný chlapeček má štěsti že je v televizi !!!!!