Zcela nelogická a tím dementní je reklama - vyměňte si úsměv s rádiem Alfa,ale kdo si tam vyměňuje úsměvy ? Pes s miminem,kočka s chlapem a kde je jaksi to rááádio ??
Když se ozve "podívejte se na mě, pak na svého muže...," tak se vždycky kouknu na svůj pupek, čuchnu k podpaží, promnou vous a vyrazím do koupelny. S pupkem nic neudělám, ale sprcha, holící strojek, vůně a čisté trenýrky udělají nového člověka. A tu náhle se polovička drahá zeptá, jestli nemáme ještě v baru to víno, co nám minule tak chutnalo. :)
No nevím, podle mně posledně vyhrála zaslouženě reklama ve stylu "vím že jsem naprosto úžasný a že by mne hned všechny ženy braly. Ale mne prostě mít nemůžete, tak aspoň nuťte ty vaše nudné chlapy aby voněli stejně jako já. A když to s nimi děláte, můžete si u toho představovat mně..."
Aneb "INTERNET ZADARMÓÓÓ!!!" Tak mi to vždycky vytrhne uši, že si říkám, proč jsem si neztišil zvuk, než jsem na YT lezl... A v duchu proklínám autory této reklamy, samozřejmě. :-D
Dost lidí sem píše, že je dementní celá táto anketa, což je taky názor, který nikomu neberu.
Já to beru jako formu zábavy. Proč ne? Reklamy vnímám celkově negativně a rozhodně je v TV nesleduji cíleně. Pokud ale některé spatřím a nelíbí se mi, tak proč si o tom nepopovídat s někým, kdo má podobný názor :)
Digizone je server o všem kolem TV.
Já bych nechal vyhrát Alzu, jelikož ty jejich reklamy jsou příšerný. Co mě ale úplne nejvíc dokáže naštvat, tak jsou reklamy na Youtube, kde ten mimozemšťan na začátku hlaistě cinkne, to se snad skoro vždycky leknu.
Další otázkou jsou ty jejich likvidační ceny? To je jen chyták na lidi, jelikož jsem sledoval ten jejich notebook od HP a u konkurence je o 20,- korun levnější a mají to jako normální cenu.
Souhlas bez námitek. Těším se na další várku pro odreagování.
Díl první byl pro hlasování docela problém, díl druhý je jasný i bez přečtení důvodů nominace.
Je možné, že jsem to špatně pochopil, každopádně i tak. Je okurková sezóna a i když by možná anketa o nejlepší reklamu byla ještě zajímavější, tak hlasování o tu nejdementnější (a věřte, že reklamy nemají rádi nikde, nejen v ČR) mi přijde naprosto v pořádku. Taky zastávám názor, že hromada reklam je dementních proto, aby upoutaly pozornost a stojí za nima nikoliv demence tvůrců, ale naopak jejich genialita, ale nijak moc bych to nehrotil. Je to taková letní anketa pro zpříjemnění surfování na netu. Nic víc.
Milý pane, je hezké, jak tu litujete všechny zaměstnance reklamních agentur a jejich dřinu, ale je to jejich práce. A to navíc hodně dobře placená, takže nějaká lítost podle mě rozhodně není na místě. Já lituju dělníky, kteří denně tvrdě fyzicky makají na stavbách, účetní, kterým se ze všech těch faktur zdá o příkazech i v noci a obdivuju třeba lékaře. V žádném případě bych ale nikdy nelitoval, nebo dokonce neobdivoval, lidi z reklamních agentur, protože to martýrium od storyboardu po výslednou realizaci je za ty jejich peníze a často prapodivné výsledky spíše jedna velká pohoda.
Mluvíte mi z duše a naprosto s Vámi souhlasím. Nicméně každý svého strůjce štěstí jest.
I když to teď úplně nebude k tématu: Dokud Češi nezmění své vnímání na svět kolem sebe a budou se za každou cenu neustále snažit najít na druhých lidech i věcech v první řadě to špatné, nikdy se život v naší zemi nezmění. Česká mentalita je přesným odrazem skrytého komplexu méněcennosti. Lidi zde se často utěšují pocitem, že na tom nejsou tak špatně jako druzí, místo toho aby se nechali inspirovat těmi, kteří již poctivého úspěchu dosáhli...
Milý Digizone. Totuto "anketou" jste mě silně zklamali. Dá se říct, že i naštvali. Je opravdu typicky česká v nejhorším slova smyslu. Lze opravdu v profesionální novinařině anketu nazývat "Hledáme nejdementnější televizní reklamu"? Asi bych Vám na to odpověděl tím, že by stálo za to uspořádat anketu o nejdementnější článek na digizone. Nominované články by zcela jistě pocházely z per dvou pánů: samozvaného odborníka na média pana Potůčka a odborníka na satelitní přijímače pana Poláka. A adeptů na výhru by při listování Vašim archivem bylo zcela jistě ažaž. Ano, takováto anketa by se dala udělat a určitě byste si jí zasloužili.
Myslím si ale, že mnohem zajímavější a pro všechny HLAVNĚ PŘÍNOSNĚJŠÍ by skutečně byla anketa např. o nejvtipnější reklamu, nejpovedenější atd.....
Anketu o nejdementnější reklamu totiž může vyhlásit jen individuum, které nikdy v životě nic nevytvořilo. Ono totiž udělat opravdu dobrou reklamu je sakra těžká práce. Ano, většina spotů je těžký průměr, velká skupina podprůměr, ale pak jsou tu neuvěřitelně vtipné spoty, které mě dokážou vždycky pobavit a říkám si, kéž by takovýchto reklam bylo více.
Vy, pisálci, si nikdy nedovedete představit martýrium, které čeká každou agenturu od storyboardu až po výslednou realizaci, tolik ovlivněnou mnoha názory, obavami, nekreativním přístupem klienta. Reklama je narozdíl od vymýšlení podprůměrných anket opravodvá dřina.
Moc si přeju, aby jednou česká společnost u druhých hledala spíše úspěchy a radost, než jen to, co se (navíc jen podle někoho) nepovedlo. Moc si přeju, abychom každý tomu druhému přáli jen dobro. A jak říká ve volném překladu Lucie Bílá v jednom pořadu České Televize: Když vidím, že se někomu něco povedlo, všude okolo chodím a říkám, jak je skvělý. Když se mu naopak něco nepovede, jdu za ním a řeknu mu to, nemám potřebu to všude roztrubovat.......
To přesně bych přál české společnosti. Aby se více zabývala tím hezkým, vtipným, pozitivním. Ale to by tu nesměli být novináří, pro které je vyvolání zlých reakcí záruka čtenosti. Milý pane Potůču a Poláku, zklamali jste mě víc, než jakákoli reklama na Lenor. Tato anketa je vrchol ubohosti.
A to jste ještě u alza.cz nic nereklamovali. I ten reklamní ufon je úslužný a vlédný proti pracovníkům alza.cz, takže nejen tahle reklama má za následek, že koupím raději dráž, ale u solidního obchodu. U alza.cz už nikdy!!!
Škoda, že někdo nenavrhl reklamu na Zlatopramen. Běží v televizích několikrát denně, hlavně ta muzika je už tak otravná jak svítiplyn. Přitom kdyby ty peníze dal pivovar do výroby, udělal by líp a ani by pivisko reklamu nepotřebovalo. Když začali někdy před cca 10 lety Zlatopramen prodávat, bylo to výborné pivo. Dnes je to patok, samoser, jak se říká.
Jak mohl dostatečnej počet čtenářů nominovat reklamu na T-Mobile. Ta teda naprosto vybočuje z těch všech co se v nominaci objevily. Dotyčný komentář "čtenáře" digizone, je žlučovitej tak, až má jeden pocit, že ho někdo vylifroval z práce pro onoho operátora. Nezávidím jeho partnerce. Musí to s ním být doma velká legrace. Takovej taškář, co se umí zasmát dobrýmu vtipu, vždycky holku oslní. Asi sledujou jen ČT2 a nějaký houslový dýchánky...
Tak hlavně že mají peníze na tak otřesné reklamy, ale na personál už asi ne. Už tam nenakupuji, své peníze dám do ruky raději prodavači z masa a kostí, než tomu jejich automatu. Ačkoliv zrovna já si bych si neměl moc stěžovat, při poslední nákupu mi vrátil víc než měl. :-)
Co se týká Alzy, tak jsem u nich dřív občas nakupoval. Ale od doby, kdy mají tyto reklamy s kreténským ufonem, tak jsem k nim přestal chodit. Na druhou stranu, z marketingového hlediska ta reklama funguje skvěle (reklamy se nedělí na dobré a špatné, ale na účinné a neúčinné)...
Dávám hlas Alze, ten hlas je opravdu hrozný. Jinak reklamy na T-Mobile s Nedvědem jsou v pohodě. Sice v Talentu nebyl omezován pravidly a jeho vystoupení měla větší šťávu, ale i tak reklamy s ním většinou zpříjemní to pětiminutové trpění reklamních bloků.
Jiní čtenáři si asi pod dementní reklamou představují něco jiného. Nominace podávají čtenáři, nikoli redakce. Takže nadávejte zhruba 13 000 lidem, kteří denně chodí na DigiZone.cz a ne redakci.
já to také nějak nechápu, pod dementní reklamou si představuji nudu bez nápadu (typicky dvě pipky které se stokrát jinak radují nad tím nějbělejším nejvoňavějším nejhebším svetříkem).
Tady se vybírají do TOPky často docela vtipné kousky jež mají jediný problém, TV je točí tak často až se omrzí ...