Hmm tak dnešní nominace tady skutečně tuto anketu totálně zabily. Je z toho spíše smutná přehlídka dementních diváků, kteří nejsou schopni pochopit žádnou nadsázku.
Dávám Tip6ku za Mareše, moderátora, který je už za třemi zenity. Reklama na Pedigree s exkrementy je ovšem taky silně vadná. Nesouhlasím s nominacemi kecek, protože mi to přijde jako jedna z mála reklam na Vodafone, která je vtipná a moc nechápu ani ty křupky. Líbí se mi, že to je dělané takovým street artem, i když je pravda, že textová složka rapu je trapná. Na druhou stranu co vymyslet, když se jedná o spot na čipsy. Pobavila mě ale hláška toho, kdo tuhle reklamu přihlásil a sice, že slogan "vzít krámy útokem" je nabádání k trestné činnosti :DDD Bože, co tohle muselo bejt za trotlíka :D
K těm keckám. Když jsem je viděl poprvé, tak mi také přišli docela zajímavé, ale svým poměrně intenzivním opakováním se stávají čím dál tím více otravnějšími.
To, bych rek, je obecne problem reklamnich spotu v ceskych luzich a hajich. Ze clovek jednu reklamu vidi denne x krat. Je to masaz, ktera ma na me ten ucinek, ze jsem na reklamy alergickej a nesleduju je :) Drive jsem sledoval nemecke TV a tam to bylo takove rozmanitejsi, ze clovek i "mrknul" - "co je noveho" :)
Jinak u toho Marese je zajimave, ze jeste nedavno nosil drez Sazky a nyni se prevlik do drezu konkurenta - Tipsportu :) Ted jeste natocit reklamu na Fortunu a SynotTip a bude na rohliky. :)
Asi moc koukáte na bednu. Já tu reklamu viděl za celé léto párkrát, reklamu na ty krekry jsem viděl poprvé až tady ve videu. Možná proto jsem k nim shovívavější, každopádně jsem za to spíš rád. Léto by se nemělo moc trávit u televize :)
Zkusím oponovat, je to po delší době cekem dobrá reklama, a vtipná (trochu je třeba rozmýšlet o Máchovi - někdo ho nezná) - a vůbec kecky (spartakiádky) si to asi málokdo spojuje
Ano, "pevná hovínka" na konci Pedigree jsou spíš k smíchu. Ale jinak v tomto kole je dost slabý výběr. Za mně nehlasuji, protože žádná z reklam není podle mně "dementní" natož pak "nejdementnější".
V reklamě je to k smíchu. Se sbíráním nepevných mám své zkušenosti, náš pes má moc rád kosti a vždycky má po nich hodně "nepevná". Ale i přesto mu kosti rád dopřeju, takový jsem grand.
A doma po sobě spláchnete záchod a nebo celý panelák ví, že máte v hlavě na....é? A co odpadky, ty házíte po okolí? Vždyť odpadkové koše jsou na ulici pro okrasu.
Holt někdo se snaží aby se ostatní nemuseli brodit s odpuštěním sračkami a někdo si zase sobecky šetří práci a ještě se dokáže chválit tím že jiným vlastně zajišťuje zaměstnání.
Ono pokud to hovínko sebere jeden z pěti lidí, tak už máte úplně jedno, jestli ho seberete vy nebo ne. Stejně se v parcích a na trávnících těm hnědým slizounům nevyhnete :D To doma na zahradě, to už je jiná, tam jsme sbírali o sto šest (respektive jsem vysílal informace o existenci nového exkrementu). No a co se týče těch úklidových čet, jen ať sbírají odpady po pejscích těch, kteří na ně platí. Ještě abych to dělal za ně, to bych si připadal trochu jako blbeček. A to s prominutím nejsem ;-)
Ono by stačilo, kdyby místo úklidové čety chodil po parku chlap s brokovnicí a každýmu čoklovi nasypal pěkně do kožichu. A pánečkovi nejlíp taky, pak by bylo všude čisto.
Jasně, pak je všude nasráno ba i uprostřed chodníku a když někam jdete tak musíte dobře koukat abyste do toho nešlápl. To je teda žúžo. Žádné čety nechodí, to je jenom zástěrka ;-)
No ono je na chodníkách nasráno tak jako tak, takže jeden člověk nic nezmění. Navíc už psa dávno nemáme, psal jsem to jen proto, abych viděl, jak mi čtenáři Digizone pořád sedají na lep =/
Ono se někdy velmi těžko vybírá. Tady nakonec "zvítězil" Mareš, protože to už mi vážně leze krkem. Ovšem musím uznat, že Pedigree je taky síla. Jenže tuhle reklamu neznám, proto hlasuju pro toho trotla. Člověk vždycky vybírá i podle toho, jak často ho ta či ona reklama masíruje, není to vždycky jen čistě o té reklamě samotné.
Tiež mám ten názor o masírovaní reklamou. Navyše Pedigree je "medzinárodná" reklama, takže na mňa vyskočí, či si pustím české, slovenské alebo poľské programy. To ten správny "efekt" naštvanosti ešte urýchli.
Asi špatně čtete, ale už druhý týden tady opakujeme, že se hlasuje jen o reklamách, které se aktuálně vysílají na českých televizích. A to ta na XXX Lutz není.
Tak potom neviem čo si mám predstaviť pod pojmom aktuálny, XXXL som videl tak pár týždňov dozadu. TV pravidelne nepozerám, takže neviem, či bola odstavená. V každom prípade sa nerozprávame o reklame z minuého tisícročia, tak by ste mohli urobiť výnimku. Tá reklama za to stojí.
XXXLutz reklama běžela ještě před pár týdny, tak nevidim důvod, proč ji tam nezařadit, jelikož v minulých anketních kolech bylo už také pár reklam, které se na obrazovkách již neobjevují a stejně jste je zařadili do ankety...
Přesně tak, ta reklama sice běžela už v loňském roce, ale letos byla oprášena a znovu vysílána u příležitosti nějaké oslavy, tuším u příležitosti oslav 1 roku v České republice nebo něco podobného, a myslím že ještě v červnu jsem jí v televizi vídal.
Najdementnejsia je reklama na kofolu
1. dvaja typci musia dat dole plavky na nudaplaz, kde jeden z nich nakoniec dava kofolu kocke v plavkach
2. pred kupenim kofoly maju typci v jednej ruke plavky, po kupeni kofoly ma obe ruky na pohari
A nejhorší na tý reklamě je to, že všechny divačky a někteří diváci čekali na moment, kdy se podívají co ten chlapec ukrýval pod tím půllitrem! Toho se ale nedočkali.
Nevím jak někdo může nominovat Tipšestku kvůli Marešovi. Reklama je to naprosto "standartní". Jestli je pro někoho Mareš debilní, prosím, ale já si pod "debilní" představuju něco úplně jiného, než že v tom hraje někdo neoblíbený.
U mě vyhrála Tip6, právě kvůli té "standartnosti". Opravdu miluju reklamy s vtíravou hlasitou hudbou, nabídkou peněz za nic a podtrženou modelkama.
Dokážu si na to představit parodii - být v balíku (záběr na bezdomovce v krabici), prostě ve vatě (vyhrabe se ven a má na sobě zbytky zateplení), jen nevim, jaká tam hodit čísla, že by holky z ulice?
Ano, tato verze reklamy na BeBe dobré ráno je hodně ustřelená a zaslouží si můj hlas, ale se zbytkem nominovaných reklam bych jako s dementními nesouhlasil.
Tip6ka - no tak jo, je tam Mareš, který už byl všude, ale podobu reklamy beru v pohodě, co chcete vymýšlet na loterii?
Crispers - souhlasím s jedním debatujícím, co velice vymyslet na křupky tak, aby je kupovala hlavně skupina 10-16
Vodafone kecky - obecně jdou reklamy VF mimo mě (ony jsou tak trochu celé mimo), ale tahle mě dostává pokaždé, nesouhlasím s nominací.
Pedigree - když vám v podkresu řekne dabér typu Jana Šťastného, že nejnovější (kolikáté už?) Pedigree nejlíp ze všech podporuje trávení, tak je to v pořádku, ale když řekne šesti až osmiletá, že dělá pevná hovínka, tak je to špatně?
Zdá se mi to, nebo Mareš fakt říká "tipšestce" a pusou klape "tipsportce"? To je takovej problém ten kousek přetočit, když stejně museli Mareše shánět na předabování?
Všechny ostatní reklamy z tohohle kola, mimo Pedigree, mají jakýsi styl. Kecky jsou dokonce vynikající a jejich nominaci měla redakce bez milosti odmítnout. Pedigree tak vlastně nemá konkurenci. Reklama založená na kombinaci fekáií a rozesmáté dětské tváře je opravdu vrcholně nechutná a odpuzující.