A já vám naopak napíši že jsem ten klip (XXLutz) v průběhu prázdnin v TV viděl. To samé vám napsal už nějaký čtenář i v diskuzi pod minulým článkem. Odkaz na klip se tu v diskuzi také objevil.
Jinak já si nestěžuji, píši svůj názor že žádnou z reklam za dementní nepovažuji. To není stížnost na redakci - vím že nominují čtenáři. Tak si to nemusíte brát tak vztahovačně.
A já Vám znovu zopakuji, že anketa se týká aktuálně vysílaných reklam, což XXX Lutz není. Škoda, že jste žádný spot nenominoval, když si tady opakovaně stěžujete, že se Vám žádný nezamlouvá.
Tak jsem si opět nevybral. Rexona a Head&Shoulders nejsou dementní reklamy. Dementní je tlak marketingu který u téhle kategorie vytváří na kult krásy a voňavosti (nejnověji bezpotivosti). Samotné reklamy jsou prostě v tom duchu.
Tenhle Hornbach jsem ještě neviděl, ale nepřijde mi že by vybočoval z jejich specifických reklam.
A naopak Vodafone má nápad a pobaví a opravdu mně překvapila jeho nominace. Jestli by nebylo lepší spíše nominovat autora tohoto tipu ;-).
Takže nevím - opět nehlasuji.
Znovu mi chybí jedna z nejdementnějších všech dob - XXXLutz.