Tak jsem si opět nevybral. Rexona a Head&Shoulders nejsou dementní reklamy. Dementní je tlak marketingu který u téhle kategorie vytváří na kult krásy a voňavosti (nejnověji bezpotivosti). Samotné reklamy jsou prostě v tom duchu.
Tenhle Hornbach jsem ještě neviděl, ale nepřijde mi že by vybočoval z jejich specifických reklam.
A naopak Vodafone má nápad a pobaví a opravdu mně překvapila jeho nominace. Jestli by nebylo lepší spíše nominovat autora tohoto tipu ;-).
Takže nevím - opět nehlasuji.
Znovu mi chybí jedna z nejdementnějších všech dob - XXXLutz.
A já vám naopak napíši že jsem ten klip (XXLutz) v průběhu prázdnin v TV viděl. To samé vám napsal už nějaký čtenář i v diskuzi pod minulým článkem. Odkaz na klip se tu v diskuzi také objevil.
Jinak já si nestěžuji, píši svůj názor že žádnou z reklam za dementní nepovažuji. To není stížnost na redakci - vím že nominují čtenáři. Tak si to nemusíte brát tak vztahovačně.
A já Vám znovu zopakuji, že anketa se týká aktuálně vysílaných reklam, což XXX Lutz není. Škoda, že jste žádný spot nenominoval, když si tady opakovaně stěžujete, že se Vám žádný nezamlouvá.