Lumíre, je taky dost dementních lidí, kteří vůbec nechápou smysl reklamy. V mém okolí znám třeba několik takových, kteří odmítají přijímat a sledovat reklamu (nejen TV, ale třeba letáky prodejen) a pak chodí nakupovat dráže, nežli by mohli s informací z reklamy. A pak tihle dementi nadávají, jak je všude draho..
Aktualne, z tech ceskych rozhodne ta na smetanu, ve ktere dorazi na navstevu babka s termoskou plnou smetany, vnoucek ji pred ni v kuchyni vyleje, babka si niceho samozrejme nevsimne a tak chytry otec pouzije smetanu z Kunina, babka nadsena u stolu samozrejme hodnoti kvalitu domaci smetany :-)
Ona, každá současná reklama je svým způsobem dementní a zavádějící! Některá méně, jiná více! Vcelku dobré reklamy měl svého času mobilní operátor Oskar (nyní Vodafone CZ), ale ta doba už je dávno, dávno pryč!