Aktualne, z tech ceskych rozhodne ta na smetanu, ve ktere dorazi na navstevu babka s termoskou plnou smetany, vnoucek ji pred ni v kuchyni vyleje, babka si niceho samozrejme nevsimne a tak chytry otec pouzije smetanu z Kunina, babka nadsena u stolu samozrejme hodnoti kvalitu domaci smetany :-)
Ona, každá současná reklama je svým způsobem dementní a zavádějící! Některá méně, jiná více! Vcelku dobré reklamy měl svého času mobilní operátor Oskar (nyní Vodafone CZ), ale ta doba už je dávno, dávno pryč!
Lumíre, je taky dost dementních lidí, kteří vůbec nechápou smysl reklamy. V mém okolí znám třeba několik takových, kteří odmítají přijímat a sledovat reklamu (nejen TV, ale třeba letáky prodejen) a pak chodí nakupovat dráže, nežli by mohli s informací z reklamy. A pak tihle dementi nadávají, jak je všude draho..