Souhlas, ta reklama je jasným favoritem do soutěže "Sexistické prasátko".
Pokud jsou v reklamě ty pěkné slečny jako součást reklamy (viz. ten slovenský T-Mobile), a je to nějak přiměřeně udělané, tak to je plus, ale pokud je ta reklama vyloženě o tom, že se tam producírují polonahé ženské (a není to reklama na plavky, ale na sázkovou kancelář), tak je to naprosto ubohé.
Teď jsem byl na SLovensku a nechápal jsem debilitu tamních reklam na T-Mobile (ale ani Orange na tom nebyl o tolik lépe). Jedinou devizou těch reklam na T-Mobile byl výběr pěkných slečen, ale jinak jsem dlouho nic tam přiblblého neviděl.
Z ostatních reklam jsem osobně naprosto alergický na reklamy s dětmi (kdy chudák malé děcko mluví o výhodných výrobcích, skvělých bankovních účtech atd.), ale debilních reklam je bohužel většina obecně.
Občas se ale objeví i nějaká slušnější nebo alespoň nedementní reklama, i když z poslední doby si asi na žádnou nevzpomenu (ze starších třeba reklamy na Kofolu, pak reklamy na Oskara a další).