Nepochybně vyhraje XXX Lutz ta ta ta. Předčilo to i věčně trapné reklamy na aviváž, kterou si majitelka bere třeba i do divadla. Na druhou stranu se musí uznat, že tyto reklamy vzbuzují reakce, takže i když je sebestupidnější, tak splnila svůj účel. Bavili jsme se o tom s kamarádem a ten řekl, že ta reklama je tak blbá, že se v tom XXX snad bude muset stavit :D
Na tu bych málem zapomněl - to je skutečně perla perel v tom negativním slova smyslu. Propagace nábytku 3 a vyšší "jakostní" třídy a ještě od těch vykuků, kteří se jeden rok jmenují Europa Mobel, druhý rok Mobelix a další rok si zase říkají XXX Lutz. Asi ví proč :-(((
XXX Lutz nepochybne vyhraje. Taky jsem to chtel napsat, ale nekdo me predbehl. to je nejdementnejsi reklama co kdy kdo vymyslel. OKAMZITE prepinam jinam. Radio (na danceradiu byla taky...) i televizi.
Naopak ta na cistic septiku s trpaslikama mi nevadi, je zabavna.
Mně se hlavně nelíbí ty krámy, co nabízí. Kdysi jsem tam v nějakém rozmaru koupil skříň a ta se doslova a do písmena ani ne za rok rozpadla na prkýnka a nějaké příslušenství, pomocí kterého měla snad držet pohromadě. Tam už nikdy nic.
Ano, to je přesně ta kategorie reklamy, která mne náhodou i zaujme, ale na který konkrétní výrobek vlastně je, to nevnímám.
Jak už tady bylo napsáno, reklama má zaujmout a podpořit prodej čehokoliv, ať už spotřebitele vědomě klame, upozorňuje na výhodnou slevu, nebo dostává do povědomí kupujících chválihodnou informaci. Zda zaujme demencí, nebo skutečným reklamním uměním, to už je vedlejší. Každopádně ale toto téma následně podporuje sledování reklam více, než si snad zaslouží. Proto předem uvádím, že ukázky a odkazy na reklamy tady budu cíleně bojkotovat.