To jste na velkém omylu. Podíl na trhu - tzv. share - je pro inzerenty mnohem důležitější než tzv. rating. Toto platí už od devadesátých let. Rating má samozřejmě také vliv, ale podíl na trhu je to, co každého inzerenta zajímá především...
Pane Potůčku, měl byste se lépe informovat. To, že Z1 o zařazení do peoplemetrů nepožádala, neznamená, že peoplemetry Z1 neměřily. Samozřejmě ji měřily - a to cca 2 roky - protože o data měly zájem ostatní televize. Takže je celkem jasné, kde HN to číslo vzaly - a to číslo je pravdivé...
Také si myslím, že to mohlo být více. Podle mě hlavně bodovaly její dokumenty. Kdyby je mohla tak odvysílat jiná TV, alespoň ty, na které měla upoutávky.
Podíl je sice číslo úplně na nic (pro televize i inzerenty je podstatné jediné číslo, a to sledovanost, rating), ale i tak není moc věrohodné. Já mu teda nevěřím. Bylo to o dost méně.