ad a) Jestli po drátech běhají elektrony nebo pidimužíci, je jedno úplně všem (byť někteří o tom, jak se zdá, nevědí). Jak elektrony, tak i pidimužíci jsou myšlenkové konstrukty se kterými může, ale nemusí v reálném světě něco korespondovat.
ad b) Něco vám je lhostejné. O.K., na to máte právo. Pokud ale chcete světu oznámit, co vám je lhostejné, měl byste vědět, co to je. Vy to ale zjevně nevíte (mícháte dráty, které s internetem asi nic společného nemají, s normami a protokoly, které dělají internet internetem, se servery (ať tím myslíte cokoli) a dokonce do toho zapletete fyzikální zákony a otázky filozofie vědy) a asi ani nevíte, že to nevíte. Jen chcete světu oznámit, co vám je lhostejné. Nebuďte proto překvapen, že světu jsou naopak lhostejná vaše prohlášení.
Přeji dobrý den.
S matricí FCB jsem se poprvé setkal v Psychologii v reklamě. Ale je fakt, že "matice" je asi lepší. Četl jsem o tom pak už jenom v angličtině a "matici" mi nechtěl Word, ve kterém jsem to psal, uznat.
A1 je samozřejmě vlevo nahoře, B2 vpravo dole.
Aha. Obráceně by to nevzal Excel?
A kde je v tom případě A2 a B1?
V opacnem pripade by pri uplatneni stejne logiky zitra mohl nekdo, koho zajima distribuce porna na Internetu, publikovat nejaky stavnaty clanecek.
Nicmene to neni Vase chyba, je to chyba redakcni politiky LUPY(.cz). Tedy pokud je LUPA server o ceskem Internetu.
I kdyz je fakt, ze clovek by si mel zvyknout.
Pokud se tyce kvality clanku, pak je i z hlediska marketingu ubohy. Nejsem zadny marketingovy guru, ale tech par udaju, ktere se v clanku vyskytuji, je mozno ziskat prectenim jedne knihy o zakladech marketingu.
Nicmene rozumim tomu, ze to nepovazujete za chybu redakcni politiky. Kdyz jsem se nad tim zamyslel, je mozne, ze to neni chyba redakcni politiky, ale ze redakcni politika je chybna :-(
tedy musíme mít nějaké dráty, musíme mít nějaký obsah, ale nejdůležitější je přes to prodávat.
Pokud toto myslite vazne, tak musite byt ochuzen o "tu vetsi polovinu Internetu", ktera se Vam nic nesnazi prodat.
Smysl TV N@va bych radeji neprobiral. Myslim, ze jeji smysl byl popsan v projektu, ktery ziskal televizni licenci.
Pokud se tyce zhusteni, muzete mi prosim napsat, kde jsem konstatoval, ze se Vam podarilo zhustit obsah knihy do jednoho clanku? To, ze nektere udaje z Vaseho clanku lze najit v nekterych knihach pojednavajicich o marketingu, jeste neznamena, ze ty knihy obsahuji stejne mnozstvi informace.
Nicmene moje videni internetoveho marketingu neni sedive, zrovna jako neni sedive moje videni problematiky pornografie na Internetu.
Pokud se tyce problematiky SEO, myslim, ze se jim zabyva prakticky kdokoliv, kdo provozuje nejake weby, ktere maji byt nalezitelne ve fulltextovych vyhledavacich. Ale delat z toho vedu, to se mi docela prici.
Je to podobne, jako ja bych psal serial clanku o tom, jak se stat LIR (mit vlastni AS a IP adresy) :-)
Jinak mate pravdu, vyznam SEO pro prinos byznysu ve firme rozhodne neprecenuji. Nebot paradigma, ze bezpodminecnou podminkou uspechu businessu je velke mnozstvi navstevniku, jsme jiz prekonali v dobe dot com horecky.
Pokud je mi znamo, slouzi SEO (pokud oba mluvime o Search Engine Optimization - preklad je myslim jasny) k tomu, aby na Vas web privedlo maximum lidi, ktere zajima dotycne tema. Nicmene fakt, ze clovek neco hleda v Google, jeste neznamena, ze se mnou udela nejaky business.
Pokud chcete varovat podnikatele, varujte je v magazinech o marketingu pro jupiky (nebo nemusi byt ani o marketingu - redhot nebo stuff to snesou taky). V opacnem pripade se dopracujeme ke komentarum nad trivialitami typu: "Je, ten Internet je ale velky!" nebo "Voni na me nechtej mluvit cesky!"
Podotykam, ze tu diskusi vyhrocuji umyslne, mam za to, ze s plizivym rozmachem podobnych temat by bylo potreba zacit hledat novy server, ktery bude o ceskem Internetu skutecne psat.