Vlákno názorů k článku Hodí se pro vás search engine marketing? od Marek Prokop - Je mi trochu žinantní jít proti tak výraznému...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 2. 2004 14:13

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Je mi trochu žinantní jít proti tak výraznému názorovému proudu ostatních komentátorů, ale mně se ten článek líbí. Ačkoli, Roberte, nejsem právě fanoušek vašich článků o SEO/SEM, tentokrát jsem vám dal jedničku a zlepšil tak průměrnou známku na nadějných 4,20. Třeba se ještě někdo přidá.

    Co se mi na článku líbí? Má hlavu a patu, je realistický, neobsahuje významné logické chyby. Ostatní komentátoři ho zhusta považují za banální a nepřínosný. Možná proto, že jsou vzdělanější než já. Zcela určitě jsou však vzdělanější než 95 % zadavatelů obchodních webů. Ti totiž o jevech popisovaných v článku nemají ani tušení a takto pojatá osvěta jim, myslím, může hodně pomoci.

    Snad jediné, co bych článku vytkl je ta matice vyvedená formou obrázku místo HTML tabulky. Z hlediska přístupnosti i SEO je to poněkud neprofesionální, i když chápu, že to autorovi asi ušetřilo pár minut cenného času.

    Pokud si, Roberte, kvalita dílů vášeho seriálu o SEM uchová dosavadní vzestupnou tendenci, rád si přečtu pokračování. Když navíc alespoň trochu vyslyšíte hlasy i ostatních komentátorů a uberete z vědecké stylizace primárně popularizačních textů a zároveň zredukujete poněkud provokativní robertněmcování, bude to svkělé.
  • 25. 2. 2004 14:26

    Viktor Janeba (neregistrovaný)
    Pod ten posledni odstavec se take rad podepisu, uz jsem to i psal nize. Tenhle clanek je napsan dobre (bohuzel jsem na skole mel marketing, takze tyhle veci nas ucili), ale ono "robertnemcovani" (skvely vyraz! :)) asi naproste vetsine ctenaru pije dost krev a nuti je rovnou odsuzovat. I tak se da budovat image.
  • 25. 2. 2004 15:17

    Stanislav Kožina (neregistrovaný)

    Přestože zjevně patřím spíš ke kritické vlně;-), kupodivu s tímto příspěvkem celkem souhlasím.

    Mám však jednu výhradu:

    Ostatní komentátoři ho zhusta považují za banální a nepřínosný. (...) Zcela určitě jsou však vzdělanější než 95 % zadavatelů obchodních webů.

    Pokud je většina čtenářů Lupy vzdělanějších než 95% zadavatelů obchodních webů (a osobně bych z uvedených reakcí řekl, že ano), tak se prostě nemohu zbavit dojmu, že ten článek vyšel v médiu, pro které není primárně vhodný.

    Ale tím se asi otevírá starý spor mezi "technokraty" a marketingovými odděleními, kteří mají společné asi jen to, že čtou Lupu.

  • 25. 2. 2004 16:35

    Silencer (neregistrovaný)
    Máte pravdu v tom, že je ten článek napsaný pěkně. To musím taky jako oponent uznat, že ve stylizaci textu jiz pan CEO pokrocil. ALE. Ano je tu velke "ale". A to "ale" jiz bylo zmineno vys. Ten clanek neni o "SEM", ale o "M" a v tom je podle me jadro pudla. Osobne bych ocekaval, ze tam bude podstaneji uvedena problematika SEO/SEM, tak abych se taky neco dozvedel (nejlepe to co nevim:)). Neco jineho by bylo, kdyby se clanek jmenoval napr. "Úvod do specifik marketingu na internetu" a pak by mel nasledovat clanek, ktery by pojednaval o tom, co je v nadpisu soucasneho clanku. Pak bych nemohl rict ani "n" a kritika by se pak mohla tyka pouze logickych a vecnych nedostatku a hned by byl clanek pro ctenare prinosnejsi a CEO by si v ocich ctenaru polepsil. Ale to je jen muj nazor.

    Dekuji za pozornost.

  • 26. 2. 2004 2:15

    David Bubeníček (neregistrovaný)
    musim se pridat - taky myslim ze je to jeden z nejhodnotnejsich clanku ktere nam robert sdelil :)

    Ale nechapu proc (je-li clanek o search engine marketingu) je pripojena anketa zda pouzivame SEO. Snad SEM, ne ? Nebo ta anketa mnela byt zda prevazne pouzivame SEO, PPC, etc nebo nic. Takhle mi to pripada, ze robert venoval vymysleni tematu ankety tak ctvrt vteriny.
  • 26. 2. 2004 7:49

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Poslal jsem naprosto jinou anketu:

    Používat přesná čísla při rozhodování se o investici do search engine marketingu je:

    • nezbytnost,
    • způsob, jakým agentury tahají z agentur peníze,
    • raději se rozhoduji na základě jiných kritérií než jsou čísla,
    • nemožnost.

    Že použila redakce Lupy jinou, za to nemohu.

  • 26. 2. 2004 10:40

    David Bubeníček (neregistrovaný)
    v tom pripade beru zpet - ale stejne je to od lupy spravna cochcarna...

    ...to taky beru zpet, ta anketa na SEO ma asi vetsi prinos/srozumitelnost
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).