Vlákno názorů k článku Honba za velkými čísly od Robert Němec - Teda psát článek kvůli několika tisícům UIP, to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 5. 2001 13:42

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Teda psát článek kvůli několika tisícům UIP, to je teda něco. :-) Prostě jsme Češi. :-)

    Stále opakuji, že pokud inzerent nebo reklamní agentura nalítne na něco jako "největší portál", tak jsou totální blbci a dobře jim tak, že takto vyhodí peníze. A doufám, že reklamní agentury tvrdě vyžadují přesné podíly jednotlivých částí portálů.

    Nechce někdo napsat článek o tom, jak to chodí v internetových agenturách?
  • 3. 5. 2001 14:12

    Libor Nováček (neregistrovaný)
    Někteří Češi (a konkurenti Centra) se domnívali, že si tím Centrum nahání daleko více a že si to pravděpodobně započítají do iAuditu, tedy smysl tento článek, myslím, splnil.

    Jinak pokud si jej přečte několik tisíc UIP, jedině dobře pro Lupu ;-)))
  • 3. 5. 2001 14:53

    Michal Kara (neregistrovaný)
    Jestli toto bylo ucelem clanku, pak budiz Vam i Lupe vzdana cest. Bohuzel, perex vzbuzoval spise opacny dojem - rozvirit domenku ze tak Centrum cini.

    Ad chat - iAudit se proste snazi neco umele udelat a protoze je to umele, nedari se mu to definovat podle jejich intuitivnich predstav. Centrum celou dobu pouze vyuziva danych pravidel. Jestli je ostatni nevyuzivaji, je to jejich problem. Prijde mi to jako vyuzivani stavebniho sporeni na nebytove ucely - proste pokud to zakon povoluje, tak je moje blbost, kdyz to nedelam. A ne abych se certil, ze "nekteri vyuzivaji stavebniho sporeni a pak si, mrchy, za nasporene penize koupi auto".

  • 3. 5. 2001 22:28

    ČoČkin (neregistrovaný)
    Internetové reklamní agentury jsou jako běžný zákazník v potravinách.
    Když je dostatečně dlouho krmíte nápisy, že to a to velké balení, navíc této známé značky, je nejvýhodnější, tak ho koupí a kupují znovu a znovu, hlavně když jim aspoň trochu chutná.
    Mění jen v případě, že se původní balík zmenší a jiná firma nabídne trvanlivější a [možná] chutnější produkt, který má dvakrát větší krabici [ta je ovšem ze dvou třetin prázdná :)... chleba nadýchaný, uživatelé chatu reklamy ignorující, chcete-li :), ale neberte to jako proticentrovské, nemám ČÍSLA], a třeba i o korunku levněji...

    Proč - za [fixní] rozpočet kampaně -> ukážeme vyšší čísla za stejnou cenu, do naší kapsy pude víc a efektivita se většinou nakonec měří stejně blbě, jako u normální reklamy... a odborníky máme na to, aby [potom] pomohli s cílením zobrazování, usmlouváním ceny na minimum a s přesvědčováním zadavatele o tom, že náš výběr byl nakonec ten nejlepší možný [profesionál by měl dokázat přesvědčit alespoň jednou o úspěchu i totálně neúspěšné kampaně, a jestli ne, tak nemá agentura dobrý lidi :)].
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).