Samozřejmě, že si za to pes může sám. Pokud chci rozvíjet svůj byznys, musím se zákazníky jednat slušně a mít férové smluvní podmínky. Když se budu snažit se zákazníky nějakým způsobem vyjebat, tak se nemůžu divit, že to využije (podle někoho zneužije) konkurence, a podle mě udělá dobře. Já to v každým případě považuju za jednu z největších výhod konkurenčního prostředí - kdyby neexistovalo, tak si přestavte, jaký podmínky by nám jako zákazníkům nabízeli.
Pak spíš než dopis od Hostingu mě zaujala spamová odpověď od psa. Cituji: "Navic se spolecnost Hosting.cz, podle dostupnych informaci, dlouhodobe potykala s vaznymi financnimi problemy, snad i toto muze byt duvod tohoto zoufaleho (a zrejme jednoho z poslednich) pokusu o toto nekale ziskani novych zakazniku."
Tak tohle považuju za bez problémů žalovatelné jako nekalou konkurenci - zlehčování.