To je dávno vymyšlená věc. Například v Artur Andersen, kdy se většina auditorů pohybuje "někde", mají prostě uskladněný svůj "šuplík" - takovou věc s osobními věcmi, která se zasune do prázdného místa ve stole. Pokud potřebují být určitý den v kanceláři, musí to ohlásit předem; pokud ne, není jisté, že se najde nepřidělené místo. Funguje to už nejméně tři roky.
Ja myslel ze AA zkrachovali. Ale oni se mozna jenom presunuli do Cech, kde jejich spatna povest nikomu nevadi :-)
Par praktickych zkusenosti s firemnim hotdeskovanim:
Protoze se lidi kolem neustale stridaji, clovek nikoho kolem sebe nezna a nema tak ani s kym zajit na obed. Krome toho pohyblive pracovni misto znamena, ze si clovek musi vsude s sebou neustale tahat pocitac plus deset kilo dokumentace k tomu. Ve skutecnosti pekny opruz.
podle mých informací starých pár let je první hot-desk u nás tančící dům, kde si každý může pronajímat kancelář, resp. stůl, přiveze si svůj šuplík z centrální úschovny a maká