z vlastní zkušenosti vim, že obzvlášť telekomunikační firmy na své zákazníky z vysoka serou. těch keců na infolinkách když je výpadek. a možnost od nich odstoupit? nulová. tak jsem se třeba chtěl "pomstít" - a přestoupit ke konkurenci. říkám konkurenci - chci k vám přestoupit od gts, ale nechci prožít dvouměsíční výpadek internetu - a oni: "jé, ale to je moc složitý. a to se vám nevyplatí. a my se o tohle postarat nedokážeme."
tak já nevim jestli o zákazníky vůbec stojej. samozřejmě že o normální lidi - zákazníky vůbec nestojej, jsme jim jedno a kašlou na nás. ...ale když nového ptáčka lapají (viz kauza s nedostupností helplinek upc vs. dostupností linek upc pro potenciální nové zákazníky).
jsou to arogantní bestie. a to nemluvim o fup.
Líbí se mi, jak je pro Nextru hned jako první potenciální viník jejich vlastní zákazník. Jiné varianty ani nejsou zmíněny. Před takovou firmou bych si dal bacha.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).