Vlákno názorů k článku Hra s čísly -- tentokráte v podání Seznamu od Zednář - Jak se u nás vždy na všechno přijde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2001 15:42

    Zednář (neregistrovaný)
    Jak se u nás vždy na všechno přijde až když se o to začne zajímat konkurence. Každý portál na sebe háže nějakou špínu a každý se hájí. Jenom čekám, až si to přečte někdo z Xka a X-chatu a po Xchatu, Pokecu Atlasu, Javachatu se připojí i tito.
  • 17. 8. 2001 5:56

    Oldřich Bajer (neregistrovaný)
    Sami jsme Seznam o tomto problému informovali týden před zveřejněním tohoto článku. Falšování výsledků trvá dále.
  • 17. 8. 2001 10:28

    Kocour (neregistrovaný)
    Ja se divim, ze se Centrum pre o komercne tak bezvyznamnou vec jakou je chat. Tlaci vas investori nebo co :-). Nejsou ty cisla jedno? Soudny uzivatel si udela nazor sam a jaky dalsi vyznam to tak asi ma?
  • 18. 8. 2001 15:10

    Zednář (neregistrovaný)
    Vždyť já Vás chápu. Jen mi to přijde legrační, jak se na Seznam všichni vrhli. Přitom vroubek na duši má asi vyjma Javachatu všichni a Javachat nemá proto, že majitelům nepřijde na nějaké podvody důležitý (nebo spíš konkurenci na odhalování těch podvodů :-)).
    Xchat - Způseb získání, iAudit
    Xko - to, že ještě rok po rozdvojení Xchatu prochází lidé Xchat a dávají tam odkazy asi jako: podivejte.se.na.tuhle.hrozne.dlouhou.adresu.xko.cz
    Pokec - iAudit
    Všichni - to, že lžou v tom, kolik lidí je online. Ale vždyť zde bylo vlastně vysvětleno, že když lžou všichni stejně, tak to nevadí...
  • 23. 8. 2001 19:05

    Martin Michale (neregistrovaný)
    Trochu jsem nepochopil vytku k Xku.
    Na Xku je spatne, ze na uplne jinem chatu se neco deje?
    Nevidim jako nas problem, ze se u nas nekomu libi a tak to dava jinde najevo. Mozna pouziva trochu ostrejsi metody, ale to same se deje u nas. Neodsuzujeme za to subjet reklamy, ale uzivatele.
    Z toho, co tu bylonapsano, by vyplyvalo, ze napriklad Skoda Auto Mlada Boleslav je spatna a dela spatna Auta, protoze nekde nastrikal na novou fasadu napis "Skodovka je nejlepsi auto". Majitel fasady by zato zaloval Skodovku a vsude by ji pomluvil. Dava to smysl?
    Problem bych videl v lidech, ne ve sluzbe.

    Stejne tak zde mohu vystupovat ja za priznivce JavaChatu a vytapetovat to tu jejich reklamou. :)
    (pro autory JavaChatu: Nic takoveho v umyslu nemam a nic jsem tim nemyslel. Slo o nahodny vyber :))

    Ad metodika pocitani uzivatelu:
    Pokud se nepletu, kazdy chat uvadi minimalne dobu neaktivity uzivatele, dale pak jejich vypisy a spoustu dalsich statisticky pouzitelnych "seznamu". Toto vsak u "Seznamu" neplati, ackoliv to ma v nazvu a tak tu nenajdete krome celkoveho poctu lidi temer zadne dalsi udaje. Dalsi problem tam je v tom, ze diky neprehlednosti se clovek ocitne ve vice mistnostech, aniz by to sam chtel. Zrejme jde o zamer.

    Kazdopadne nepovazuji pocet lidi na Seznamovske chate za tema hodne napsani clanku. Pokud si podvadeji, tak je to jejich vec... buduji si svoji image. Vzdyt o nic nejde.. jedno cislo.

    Pokud jde o "zamerne lhani" kvuli 15timinutovemu timeoutu. Nejde o zvyseni poctu on-line lidi, ale o nejoptimalnejsi reseni.
    Kdyz se mam rozhodnout mezi tim, jestli budu delat nejaky update kazdych 10 sec a jeste kdyz clovek neco napise nebo jenom kdyz napise, tak urcite zvolim mene narocne reseni. Usetrim tim pri 1000 uzivatelu nejmene 100 dotazu (resp. jinych operaci) za sekundu. To uz stoji za neznatelnou odchylku v temer nepodstatnem cisle.

    Autor je autorem Xko.cz
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).